Witgoed en tweaks?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pleefiguur
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-07 10:55
Wie tweakt er een wasmachine of een wasdroger??? m.a.w. :Is dit wel tweakers waardig?
Of is het gewoon verkopen en vooral ook via tweakers?

Commercie kan natuurlijk een drijfveer zijn, maar voor tweakers leek dat nooit een voorname. Vaak juist het tegenovergestelde (handelaren naar Marktplaats) en do-it-yourself dingen. Knutselen... Priegelen... Beter afstellen en vooral veel informatie.

Witgoed. :O Saai...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Het begint met de CV-ketel: Gas besparen door middel van CV tuning

Veel wasmachines zijn ook uit te lezen en misschien te programmeren met een computer, en ik verwacht dat die dingen in de toekomst ook wel en firmware zullen krijgen die de gebruiker aan kan passen (gat in de markt: displays die je een eigen skin kan geven)

Wat zou het over 5 jaar zijn?

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Gaat er gewoon om dat ze een service bieden waar veel vraag naar was en waarvoor betaald wordt :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

Toch een beetje onder een steen geleefd denk ik de afgelopen jaren ;)

Met het ouder worden van het publiek, zijn ook veel interesses meegegroeid. Over huizen en salarissen, het toevoegen van digitale camera's, en ga zo maar door. Tegelijk is met het volwassen worden van computers weinig overgebleven van het los en vast solderen van dingen om wat extra Mhz uit je CPU te krijgen.

Bij Tweakers is eigenlijk het succes geweest dat er meegegroeid is met de bezoeker. Omdat de gemiddelde mens eveneens meer richting gadgetneus is gegaan, heeft het eveneens tot significante groei geleid inderdaad.

Waren we bij de core gebleven, dan was er waarschijnlijk niet eens meer een Tweakers geweest. Je hebt altijd mensen die eerder openstaan dan anderen (sommige mensen hebben alleen geen telefoon met draaischijf meer omdat ze niet meer verkocht worden...), en de mix van mensen is breder geworden.
Ik zou toch niet willen zeggen dat het daarmee slechter is geworden. De ruimte waar mensen zich kunnen begeven is eveneens breder geworden.

In LA kan je waarschijnlijk legio topics vinden waar hier eerder naar gevraagd is. Uiteraard moet er ook brood op de plank, en Tweakers is al lange tijd gewoon een commercieel bedrijf. Het is echter een misvatting dat de belangen van een commercieel bedrijf anders moeten zijn dan die van de 'klanten'. Het is wel een beetje Nederlands om geld verdienen vies te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
De eerste oven die op Android draait is ook al aangekondigd, lijkt me zeker Tweakers-waardig. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 21:33

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb persoonlijk net een hele boel witgoed gekocht en was heel blij dat de beste prijsvergelijker van Nederland daar tegenwoordig ook een categorie voor heeft. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Rmg

Ik heb onze koelkast gemod. :P

Er zit nu een 12CM ventilator in die zorgt voor wat luchtflow in de koelkast.

Resultaat, temperatuur lager (en stabiel), compressor springt minder vaak aan en geen ijsvorming meer op de achterwand ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

IceStorm

This place is GoT-like!!!

NMe schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:45:
Ik heb persoonlijk net een hele boel witgoed gekocht en was heel blij dat de beste prijsvergelijker van Nederland daar tegenwoordig ook een categorie voor heeft. :P
Mee eens. Laatst een wasmachine gekocht en ik was blij dat ik iig ergens wat zaken op een rij kon zetten. Pricewatch is ideaal om te orienteren en vervolgens bij de beste (goedkoopste) winkel te kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
pleefiguur schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 06:40:
Wie tweakt er een wasmachine of een wasdroger??? m.a.w. :Is dit wel tweakers waardig?
Of is het gewoon verkopen en vooral ook via tweakers?

Commercie kan natuurlijk een drijfveer zijn, maar voor tweakers leek dat nooit een voorname. Vaak juist het tegenovergestelde (handelaren naar Marktplaats) en do-it-yourself dingen. Knutselen... Priegelen... Beter afstellen en vooral veel informatie.

Witgoed. :O Saai...
Aan wel meer productcategorieën valt niks te tweaken. De vraag is: heb je er last van als, omwille van de commercie (?), er een categorie aan de PW wordt toegevoegd die jij saai vindt? Het mooie is dat al dat saaie in 1 categorie is samengepakt ;) Ik vind het in ieder geval ideaal dat je daar snel op een vertrouwde (PW-)manier witgoed kunt vergelijken en voor de laagste prijs bestellen.

[ Voor 8% gewijzigd door Grrrrrene op 10-01-2013 15:56 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pleefiguur
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-07 10:55
Ok tweakers. Er wordt dus al getweakt met witgoed en misschien kan je straks idd je "appie" met je koelkast synchroniseren. Alles wordt ook steeds interactiever. Vroeger kon je ook alleen bellen met je gsm of radio luisteren met je autoradio...

O ja, geld verdienen. Vooral doen en blijven bestaan. Ik klik zo nog even op een banner voor jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 19:50

PcDealer

HP ftw \o/

En niet te vergeten eindelijk goede reviews i.t.t. Kieskeurig, Beste Keus, en co.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 21:33

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wat dat betreft zou ik persoonlijk best blij zijn met een groter platform voor de Pricewatch dat écht kan concurreren met de bekende losstaande prijsvergelijkers. Geen idee of het management daar zelf naartoe wil, maar ik zou het als gebruiker verwelkomen. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1