Play.com stopt eigen verkopen!

Pagina: 1
Acties:
  • 558 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 010101.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20:27
Doordat de maas in de Britse BTW wet wordt dichtgetimmerd met betrekking tot BTW vrije verkoop vanaf Jersey heeft Rakuten besloten alle eigen activiteiten vanaf maart 2013 te staken en enkel nog als een marktplaats voor derden te dienen. 200 mensen verliezen hun baan.

http://www.dailymail.co.u...shut-retail-business.html

[ Voor 3% gewijzigd door 010101. op 10-01-2013 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
010101. schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 00:21:
per direct besloten alle eigen activiteiten te staken
per direct besloten misschien wel, maar ze doen 't pas in maart ;)
Online retailer Play.com is to shut down its retail business and become solely a marketplace for other retailers from March.
edit:

En ondertussen je post editten, stiekemerd :P
The company is making 147 staff redundant in Jersey as well as 67 in offices in Cambridge and Bristol.
214 O-)

Anyhoe; heb je al een nieuwssubmit gedaan? O-)

[ Voor 36% gewijzigd door RobIII op 10-01-2013 00:29 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 010101.
Ik had het bericht al aangepast omdat het vreemd klonk idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, wel terecht. Het hele play.com was puur bedoeld om gebruik te maken van de BTW-loophole, zoals wel meer zaken gevestigd op de Channel Islands. En dat zijn mijn belastingpenny's ;)

Er waren ook problemen met garantie, ook weer aparte regels, als ik me goed herinner verwezen ze al na 28 dagen naar de fabrikant ipv dat zelf op zich te nemen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 010101.
Voor de UK is dit echt erg te noemen, eerst GAME alle winkels en website dicht vorig jaar en nu Play.com die ermee stopt. Veel meer grote jongens dan Amazon blijft er niet echt over daar, en die liggen ook onder vuur vanwege hun belastingconstructies via Luxemburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

010101. schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 00:36:
Voor de UK is dit echt erg te noemen, eerst GAME alle winkels en website dicht vorig jaar en nu Play.com die ermee stopt. Veel meer grote jongens dan Amazon blijft er niet echt over daar, en die liggen ook onder vuur vanwege hun belastingconstructies via Luxemburg.
Als inwoner van de UK die graag gadgets etc koopt kan ik je verzekeren dat het hier nog geen techwoestijn is, hoor ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:55
Dat wordt zoeken naar een alternatief voor mijn cd inkopen. :( Kocht daar toch wel maandelijks wat albums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Dit is wel zeer jammer zeg.
De afgelopen jaren toch behoorlijk wat items bij Play.com besteld.
Cd's/games/dvd's/etc.

Dan maar weer verder zoeken :(

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

Dnak voor het melden. Doe even een nieuwssubmit, zodat we verder kunnen discussieren op de frontpage (beste plek voor het bediscussieren van nieuwsberichten). :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.