Hallo,
Ik heb thuis een verouderd systeem staan die ik graag wil upgraden. Het budget is erg laag en zal rond de €300 zijn. Ik wil er graag redelijk mee kunnen gamen(games van tegenwoordig op high is goed). De onderdelen die ik momenteel heb zijn:
Processor: Intel Core 2 Duo E4600 2,4GHz
Geheugen: 2Gb DDR2
Moederbord: Asus P5K SE/EPU
Videokaart: EVGA Nvidia Geforce 9800GTX+
Voeding: OCW Fatality 550W (waarschijnlijk hoeft deze niet vervangen te worden?)
Harde schijf: Samsung SP 1213C (niet vervangen)
WDC WD2500JS-22NCB1 (niet vervangen)
DVD-ROM: Pioneer 112D (niet vervangen)
Eerder was ik erg in de computer wereld, maar tegenwoordig ben ik niet meer op de hoogte van alle hardware. Ik zoek een systeem dat goed functioneert en wat bij elkaar past. Heeft iemand een idee waar ik aan moet denken?
Dacht zelf aan bijvoorbeeld:
Processor: AMD FX-6200 Black Edition
Geheugen: Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile
Moederbord: Asus AMD AM3+ M5A78L-M/USB3
Videokaart: Sapphire HD 7770 GHz Edition OC 1GB GDDR5
Ik weet dus niet of dit kan, maar wat denken jullie? Graag zou ik zoveel mogelijk willen besparen natuurlijk. Als jullie goedkopere/betere alternatieven hebt, hoor ik het graag.
Alvast bedankt voor jullie tijd!
Groeten,
Jordi
Ik heb thuis een verouderd systeem staan die ik graag wil upgraden. Het budget is erg laag en zal rond de €300 zijn. Ik wil er graag redelijk mee kunnen gamen(games van tegenwoordig op high is goed). De onderdelen die ik momenteel heb zijn:
Processor: Intel Core 2 Duo E4600 2,4GHz
Geheugen: 2Gb DDR2
Moederbord: Asus P5K SE/EPU
Videokaart: EVGA Nvidia Geforce 9800GTX+
Voeding: OCW Fatality 550W (waarschijnlijk hoeft deze niet vervangen te worden?)
Harde schijf: Samsung SP 1213C (niet vervangen)
WDC WD2500JS-22NCB1 (niet vervangen)
DVD-ROM: Pioneer 112D (niet vervangen)
Eerder was ik erg in de computer wereld, maar tegenwoordig ben ik niet meer op de hoogte van alle hardware. Ik zoek een systeem dat goed functioneert en wat bij elkaar past. Heeft iemand een idee waar ik aan moet denken?
Dacht zelf aan bijvoorbeeld:
Processor: AMD FX-6200 Black Edition
Geheugen: Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile
Moederbord: Asus AMD AM3+ M5A78L-M/USB3
Videokaart: Sapphire HD 7770 GHz Edition OC 1GB GDDR5
Ik weet dus niet of dit kan, maar wat denken jullie? Graag zou ik zoveel mogelijk willen besparen natuurlijk. Als jullie goedkopere/betere alternatieven hebt, hoor ik het graag.
Alvast bedankt voor jullie tijd!
Groeten,
Jordi