It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Hoe ben je op die televisies uitgekomen als ik vragen mag?
Ik heb met precies dezelfde intenties een nieuwe TV gekocht
Ik game regelmatig, kijk vaak series/films en af en toe gewoon TV. Ik kwam echter uit op een héle andere TV, namelijk de pricewatch: Panasonic Viera TX-P42UT50 Zwart .
Indien je veel gamed is plasma behoorlijk veel beter berekend voor zijn taak. Een bijzonder veel sneller beeld, snellere reactietijd (3-8ms bij LCD tegenover 0.001ms bij veel plasma tvs).
Ook is het kijken van films een stuk mooier bij plasma. Het beeld is mooier met vollere kleuren.
Ik heb met precies dezelfde intenties een nieuwe TV gekocht
Ik game regelmatig, kijk vaak series/films en af en toe gewoon TV. Ik kwam echter uit op een héle andere TV, namelijk de pricewatch: Panasonic Viera TX-P42UT50 Zwart .
Indien je veel gamed is plasma behoorlijk veel beter berekend voor zijn taak. Een bijzonder veel sneller beeld, snellere reactietijd (3-8ms bij LCD tegenover 0.001ms bij veel plasma tvs).
Ook is het kijken van films een stuk mooier bij plasma. Het beeld is mooier met vollere kleuren.
Wat The_Zohan zegt, is inderdaad waar. Voor gamers is plasma een betere keus door de snelle pixels en de detail die je daarvoor terug krijgt. Ook de input-lag is bij plasma televisies vaak een stuk lager wat dus wilt zeggen dat de tijd tussen jouw PS3 en dat de televisie het beeld laat zien, ontzettend laag is. Er zijn televisies waar dit erg hoog is, LG staat daar bekend om, en dat betekent dus dat je altijd een kleine vertraging in het beeld hebt.
De Panasonic UT50 is een mooie, maar de Panasonic ST50 is een nog mooiere. Deze is ook in staat een hogere luminance te geven wat voor overdag prettig is. Hierdoor heb je minder last van een donker beeld wanneer je in een lichte omgeving bent.
En naast dat, ook nog een aantal andere opties en specificaties die de Panasonic ST50 meer heeft. Het is dan ook een model hoger dan de Panasonic UT50.
De Panasonic UT50 is een mooie, maar de Panasonic ST50 is een nog mooiere. Deze is ook in staat een hogere luminance te geven wat voor overdag prettig is. Hierdoor heb je minder last van een donker beeld wanneer je in een lichte omgeving bent.
En naast dat, ook nog een aantal andere opties en specificaties die de Panasonic ST50 meer heeft. Het is dan ook een model hoger dan de Panasonic UT50.
Plasma is beter voor gamen,alleen de energierekening.Mijn keuze viel op die 3 tv's door het design,zal van de week paar winkels afgaan.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
De energierekening is iets waar veel mensen zich druk om maken. Waar men denkt dat het om tientallen, zo niet honderden, euro's gaat, blijkt het in de praktijk maar om een paar centen te gaan. Per maand verbruikt een plasma televisie ongeveer anderhalve tot 2 euro meer aan energie wanneer men een gemiddelde kijker is. Dat is 4 uur per dag en 7 dagen in de week televisie kijken.Amaze86 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:03:
Plasma is beter voor gamen,alleen de energierekening.Mijn keuze viel op die 3 tv's door het design,zal van de week paar winkels afgaan.
Vroeger was dat anders. Toen verbruikte een plasma televisie veel meer. Maar die tijd is voorbij en een plasma televisie verbruikt nu minder dan een LCD van 3 jaar geleden.
Voor die anderhalve euro per maand, krijg je wel een veel betere beeldkwaliteit terug.