Karma grafiek negatief :(

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 09:14
Lieve Adjes,

Doordat ik een stomme opmerking heb gemaakt :N , ruim een jaar geleden (toen ik net 16 was), is mijn dagkarma heel even onder de 0 geschoten. Hierdoor is de karmagrafiek op mijn profiel "totaal uit verhouding". Is het misschien mogelijk om deze reactie ongedaan te maken? :$

Kunnen jullie dit ongedaan maken? Of moet ik hiermee leren leven? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Kort antwoord: Nee, daar kunnen we niets aan doen.

Lang(er) antwoord. Karma wordt berekend op basis van je posts, reacties, de score daarop etc. (zie ook: reviews: Tweakers FAQ )

Als jij begint met een reactie waarop je direct negatief wordt beoordeeld, dan ga je de negatieve karma in. Daardoor begint je grafiek nu negatief, maar loopt wel nu door naar bijna 6500 karma.

Je zal er dus mee moeten leven ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 09:14
Hè jammer, had al wel zoiets gedacht. Dom van mijzelf maar goed, niets meer aan te doen. Dacht dat het te proberen was aangezien de oranje lijn nooit onder 0 is geweest. :$

Toch bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik denk (met nadruk op ik en denk) dat als je meer karma hebt en de schaal dus verandert dat op een gegeven moment die nullijn een stuk lager komt te liggen en die negatieve misschien wel helemaal verdwijnt.
Probeer er eens 200.000 punten bij te halen, misschien dat het dan niet opvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

TERW_DAN schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 20:53:
Ik denk (met nadruk op ik en denk) dat als je meer karma hebt en de schaal dus verandert dat op een gegeven moment die nullijn een stuk lager komt te liggen en die negatieve misschien wel helemaal verdwijnt.
Probeer er eens 200.000 punten bij te halen, misschien dat het dan niet opvalt.
Geef jij Karma-cursussen toevallig? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Ach, je bent niet de enige :( :( :(. Mijn grafiek begint nu bij -5 kilokarma... en door mijn faals in het begin is mijn reactiescore ook helemaal naar de [...]. Zou normaal 2 gemiddeld moeten zijn ofzo.... maarja, niks aan te doen :(.

@TERW_DAN: Gaat denk ik niet helpen. Zie bij mijn grafiek.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Exorcist schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:38:
[...]

Geef jij Karma-cursussen toevallig? ;)
Nee, dat niet ;)
witeken schreef op maandag 14 januari 2013 @ 20:56:
Ach, je bent niet de enige :( :( :(. Mijn grafiek begint nu bij -5 kilokarma... en door mijn faals in het begin is mijn reactiescore ook helemaal naar de [...]. Zou normaal 2 gemiddeld moeten zijn ofzo.... maarja, niks aan te doen :(.

@TERW_DAN: Gaat denk ik niet helpen. Zie bij mijn grafiek.
Mjah, -5K op 35K is natuurlijk wat anders als -1K op 200K. Ik weet natuurlijk niet zeker hoe het eruit ziet, maar het zal in elk geval wel minder op moeten vallen lijkt me.
Pagina: 1