Restoren van iOS beta, iCloud backup terugzetten?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arre
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-09 19:04
ik heb een probleem/vraag over mijn iphone.

ik zat tot vlak voor de kerst vakantie in het apple ios developer team van een vriend van mij.
en waren bezig met een app. en ben gestopt (ivm met een ruzie) maar gister reageerde mijn iphone (4s) op eens helemaal niet meer op apps etc (op dat moment draaide ik ios 6.1 beta 4 ivm, het app dev team.) en ik dacht ik restore mijn iphone gewoon. maar toen kwam ik er dus achter dat ik dan mijn icloud backup dus niet terug kan zetten. niet echt een probleem ik had de ipsw file nog wel van ios 6.1 beta 4. maar als ik die op mn iphone instaleer dan zegt itunes dat de software verouderd is en op mn iphone wil die niet activeren dus kan ik mn telefoon niet gebruiken.

mijn vraag: is hier een oplossing voor? dat ik toch weer bij mijn backup van ios 6.1 kan?

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Indien je iPhone niet meer geregistreerd is onder een developer account kan je denk ik niet meer restoren naar een beta versie. In principe zou je een factory reset kunnen doen naar de laatste consumer versie, nl. 6.0.1. Nadien zou het mogelijk moeten zijn om je gegevens te herstellen mbv een eerder gemaakte backup.

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arre
ik had al even op de developer.apple.com gekeken en kon niet meer bij de portal.
helaas dan zal ik terug moeten naar 6.0.1 (ben ik wel al mn smsjes whatsapjes en wifi wachtwoorden kwijt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdhoe
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:01
Dat is simpel op te lossen. Restore naar 6.0.1 (of 6.0.2). De backup van 6.1 kan je dan niet terug zetten.
Update vervolgens naar 6.1 beta 4. (zeker updaten, NIET restoren). Na de installatie van 6.1 kan je je oude backup terug zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arre
kdhoe schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 12:32:
Dat is simpel op te lossen. Restore naar 6.0.1 (of 6.0.2). De backup van 6.1 kan je dan niet terug zetten.
Update vervolgens naar 6.1 beta 4. (zeker updaten, NIET restoren). Na de installatie van 6.1 kan je je oude backup terug zetten
heb ik gebprobeerd maar lukt ook niet als ik restore naar 6.0.1 en daarna met itunes handmatig update naar 6.1 beta 4 dan blijft iphone na het updaten hangen bij het activeren van de iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:30
Ik heb de titel van je topic aangepast naar: Restoren van iOS beta, iCloud backup terugzetten?. Probeer altijd een duidelijk titel te kiezen, dan kunnen andere mensen je topic ook gemakkelijk terugvinden.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1