Je ziet het af en toe eens voorbij komen. De belangrijke content, dus vaak je algemene h1 en tekst zo hoog mogelijk in de DOM.
Nu kan ik niet van alle SEO 'experts' zeggen dat ze het aanraden, dus wat vinden jullie er van? Er moet hier toch iemand zijn die er ervaring mee heeft en kan vertellen of hij/zij dit al doet en wat het effect ervan is.
---
Zelf heb ik het idee dat als de algemene structuur van je website goed in orde is, dat het dan niet heel veel uitmaakt of je nou wel of niet je content zo ver mogelijk vooraan hebt staan.
Vaak heb je, na een header met daarin een menu en daaronder een afbeelding, twee of drie kolommen. In (bijv.) kolom één subpagina's, kolom twee content en kolom drie widgets/etc.
Hieronder een oplossing van http://webdesign.about.co...n-middle-float-layout.htm
Nu kan ik niet van alle SEO 'experts' zeggen dat ze het aanraden, dus wat vinden jullie er van? Er moet hier toch iemand zijn die er ervaring mee heeft en kan vertellen of hij/zij dit al doet en wat het effect ervan is.
---
Zelf heb ik het idee dat als de algemene structuur van je website goed in orde is, dat het dan niet heel veel uitmaakt of je nou wel of niet je content zo ver mogelijk vooraan hebt staan.
Vaak heb je, na een header met daarin een menu en daaronder een afbeelding, twee of drie kolommen. In (bijv.) kolom één subpagina's, kolom twee content en kolom drie widgets/etc.
Hieronder een oplossing van http://webdesign.about.co...n-middle-float-layout.htm
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| <div class="wrap"> <div id="first"> This is the main content for the Web page. <p>Duis aute irure dolor ut aliquip ex ea commodo consequat. Lorem ipsum dolor sit amet, quis nostrud exercitation sed do eiusmod tempor incididunt. Ut enim ad minim veniam, velit esse cillum dolore ullamco laboris nisi. Excepteur sint occaecat mollit anim id est laborum.</p> </div> <div id="second"> This is secondary content, like navigation or sidebars. </div> </div> <div id="third"> This is tertiary content, like sidebars or extras. </div> |