Beste tweakers,
Een half jaar geleden heb ik een bouwval gekocht. Na een halfjaar intensief verbouwen kan ik mijn huis bijna bewonen. Om fatsoenlijk te wonen zijn, in mijn optiek, een mooie televisie en fatsoenlijke audioset nodig in de woonkamer. Zelf ben ik opzoek gegaan, maar ik kwam er niet helemaal uit. Ik ben dan ook een behoorlijke leek op het gebied van televisie/audio.
Hieronder een aantal eisen:
Tv:
- 1080p
- 3D (passief waar mogelijk)
- Aantal Hertz moeten "gamebaar" zijn (al is dit niet helemaal relevant met de huidige consoles)
- Geen motion blur (gamen en sport kijken)
- Een behoorlijk contrast ratio
- Boven de 32 inch (liefste 42)
- Budget: 500-600 euro
In deze prijsklassen leek de LG 42LM620 mij wel wat. Ik las alleen dat hij veel last heeft van motion blur.
Audio:
- 2.0 of 2.1 set
- Versterker/reciever (mogelijkheid tot uitbreiden naar suround?)
- Geen blu-ray of dvd sets
- Vermogen boxen en versterker/reciever moeten op elkaar aansluiten
- Boxen mogen zuilen of boekenkast speakers zijn
- Audio voor films, muziek en tv
- Budget: rond de 300 euro
Hierbij vind ik het niet erg om de versterker/reciever en boxen los te kopen.
Ik begrijp dat mijn eisen mogelijk hoog liggen. Mochten punten niet haalbaar zijn dan begrijp ik dit. Bij voorbaat dank voor de reactie! Jullie helpen mij er erg mee.
Groet,
Rob
Een half jaar geleden heb ik een bouwval gekocht. Na een halfjaar intensief verbouwen kan ik mijn huis bijna bewonen. Om fatsoenlijk te wonen zijn, in mijn optiek, een mooie televisie en fatsoenlijke audioset nodig in de woonkamer. Zelf ben ik opzoek gegaan, maar ik kwam er niet helemaal uit. Ik ben dan ook een behoorlijke leek op het gebied van televisie/audio.
Hieronder een aantal eisen:
Tv:
- 1080p
- 3D (passief waar mogelijk)
- Aantal Hertz moeten "gamebaar" zijn (al is dit niet helemaal relevant met de huidige consoles)
- Geen motion blur (gamen en sport kijken)
- Een behoorlijk contrast ratio
- Boven de 32 inch (liefste 42)
- Budget: 500-600 euro
In deze prijsklassen leek de LG 42LM620 mij wel wat. Ik las alleen dat hij veel last heeft van motion blur.
Audio:
- 2.0 of 2.1 set
- Versterker/reciever (mogelijkheid tot uitbreiden naar suround?)
- Geen blu-ray of dvd sets
- Vermogen boxen en versterker/reciever moeten op elkaar aansluiten
- Boxen mogen zuilen of boekenkast speakers zijn
- Audio voor films, muziek en tv
- Budget: rond de 300 euro
Hierbij vind ik het niet erg om de versterker/reciever en boxen los te kopen.
Ik begrijp dat mijn eisen mogelijk hoog liggen. Mochten punten niet haalbaar zijn dan begrijp ik dit. Bij voorbaat dank voor de reactie! Jullie helpen mij er erg mee.
Groet,
Rob