Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Verwijderd
Ik begrijp dat het niet leuk is om geen reactie te krijgen ( asus EAH5870 V2 koeler op een reference 5870 PCB ) maar een nieuw topic is niet nodig. Je mag na 2 weken wel een reply geven op je eigen post (kick) om hem weer in zicht van alle andere T-netters te krijgen. Het is nou eenmaal een hele specifieke vraag.
Had je vraag al gezien maar heb helaas zelf geen ervaring met deze kaart. Misschien toch maar gewoon proberen? Dit kan je hoogstens een halve tube thermo pasta kosten. En als hij ergens klemt niet door drukken maar aannemen dat hij niet past! Anders breekt de GPU in tweeën.
Had je vraag al gezien maar heb helaas zelf geen ervaring met deze kaart. Misschien toch maar gewoon proberen? Dit kan je hoogstens een halve tube thermo pasta kosten. En als hij ergens klemt niet door drukken maar aannemen dat hij niet past! Anders breekt de GPU in tweeën.
Het is overigens ook iets waar je redelijk eenvoudig naar kan googlen...
Zover ik kan zien met een eenvoudige zoekopdracht heeft de EAH HD5870 vrijwel dezelfde outlay als reference HD5870... oftewel de gpu zit op dezelfde plek dus die koeler zou moeten passen.
https://www.google.nl/sea...2a35d1f2&biw=1920&bih=908
en
Zover ik kan zien met een eenvoudige zoekopdracht heeft de EAH HD5870 vrijwel dezelfde outlay als reference HD5870... oftewel de gpu zit op dezelfde plek dus die koeler zou moeten passen.
en
Om een aantal dingen te noemen: De VRM sectie is compleet anders en de power connectors zitten op een andere plek.. Gaat dus echt niet passen.
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 12:56:
Je mag na 2 weken wel een reply geven op je eigen post (kick) om hem weer in zicht van alle andere T-netters te krijgen. Het is nou eenmaal een hele specifieke vraag.
offtopic:
Na 24 uur, niet 2 weken
Na 24 uur, niet 2 weken
Kort antwoord: Ja, een kameraad van mij heeft het ook voor elkaar. Maar of dit zonder breek- en/of modwerk is gegaan durf ik niet te zeggen
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Och shit, ik heb denk ik in eerste instantie naar de verkeerde koeler zitten kijken... idd, dat gaat niet werken icm met de powerconnectors. De plastic kap kan er volgens mij wel vanaf worden gelaten, maar dat zal niet optimaal voor de verwerking van warmte zijn. VRM zie ik zo snel geen problemen mee verder, die zullen niet hoger zijn dan normaal... misschien dat er een hoekje uit de kap gezaagd kan worden?faust2016 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 16:07:
Om een aantal dingen te noemen: De VRM sectie is compleet anders en de power connectors zitten op een andere plek.. Gaat dus echt niet passen.
Reference coolers bestaan meestal uit een metalen plaat met daarin exacte uitsparingen voor de te koelen onderdelen, dit past precies op het juiste pcb. Moet dus wel exact overeen komen, anders kan het gewoon niet.MicGlou schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 19:26:
[...]
Och shit, ik heb denk ik in eerste instantie naar de verkeerde koeler zitten kijken... idd, dat gaat niet werken icm met de powerconnectors. De plastic kap kan er volgens mij wel vanaf worden gelaten, maar dat zal niet optimaal voor de verwerking van warmte zijn. VRM zie ik zo snel geen problemen mee verder, die zullen niet hoger zijn dan normaal... misschien dat er een hoekje uit de kap gezaagd kan worden?
Edit: Praatje, plaatje:
[ Voor 11% gewijzigd door warhamstr op 09-01-2013 19:35 ]
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
sorry voor het late antwoorden (je krijgt er geen melding van als er iemand iets post)
ik heb eens naar de pcb's gekeken en wat blijkt de connectoren zitten op een andere plaats.
zie post MicGlou van V2 zitten ze rechts en van reference bovenaan dus dat zal niet lukken.
tenzij je zwaar modwerk doet , het zal rap schijven zijn om het ijzer weg te doen zie laatste post. rechtsonderaan zou er een stuk moeten weggezaagd zijn om de voedingsconnectors te plaatsen.
dus conclusie het gaat niet
ik heb eens naar de pcb's gekeken en wat blijkt de connectoren zitten op een andere plaats.
zie post MicGlou van V2 zitten ze rechts en van reference bovenaan dus dat zal niet lukken.
tenzij je zwaar modwerk doet , het zal rap schijven zijn om het ijzer weg te doen zie laatste post. rechtsonderaan zou er een stuk moeten weggezaagd zijn om de voedingsconnectors te plaatsen.
dus conclusie het gaat niet
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Pagina: 1