Welke van deze?

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:39
hallo, nog steeds twijfel ik over de volgende socket-a koelers welke zouden jullie nemen?

Zalman CNPS3100G dus de gouden versie.
GlobalWin WBK38
Alpha PEP66T + Delta AFB-60HP
Thermosonic Thermoengine V60-4225

Ik heb het liefs een koeler die makelijk te monteren is, die niet zo 1tje die, meteen je core sloopt, verder wil ik het in een a-open bigtower hangen, en waarschijnlijk komen er 3 tot 6 12x12 fan's bij (sunon waarschijnlijk) dus aan airflow geen gebrek, btw, een spacer wil ik best nemen, denk dat dat aan te raden is.

Verwijderd

Er is pas een hele koeler review geweest, maar nu weet ik alleen niet of die ook weg is.
Kijk eens op de frontpage

Verwijderd

Bedoel je deze?? ;)

24 CPU koelers roundup

Een spacer kan ik je zeker aanraden!

Verwijderd

Ja idd,

MrK is niet te lui om te helpen, maar wel te lui om voor andere mensen te zoeken.

• FFF
hmm, ik bedoel dus eigenlijk praktijk ervaringen, bijvoorbeeld wat een zalman doet met extreme airflow etc. En of ik daar direct een 12x12 op kan zetten...

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
globalwin wbk38 + sunon 60x60 fan

• FFF
Op zaterdag 02 juni 2001 11:18 schreef taz3d_nl het volgende:
globalwin wbk38 + sunon 60x60 fan
Is dit een koele of vooral stille oplossing? lijke me alleen een stille, maar geluid boeit niet zo. zeker niet naast die 12x12 's :D

• FFF
eventueel, kan ik ook iets kopen dat goed gemod kan worden, als het maar koel is :D

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 23:06
Ik heb hier de Alpha Pep met delta fan liggen, heb hem met een beetje zagen klaar gemaakt voor een socketA mobo, ik zit nu nog te wachten op me cpu en mobo, die als het goed is vandaag of dinsdag aan zullen komen. :) Dus ik zal wel ff posten wat voor een prestatie die levert. Hij maakt in elkgeval een tering herrie, maar denk dat die wel goed koelt.

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

ik draai momenteeel op zón gouwe ouwe zalman :D ... haha .... hij bevalt perfect de gaten in de kast zijn al gemod nog niet aangesloten .. maar hij houd me duron nu al op 650@1050@1.87V Idle=23 Full Load iets van 43

• FFF
Op zaterdag 02 juni 2001 11:31 schreef SledGeMan het volgende:
ik draai momenteeel op zón gouwe ouwe zalman :D ... haha .... hij bevalt perfect de gaten in de kast zijn al gemod nog niet aangesloten .. maar hij houd me duron nu al op 650@1050@1.87V Idle=23 Full Load iets van 43
da's nice, en hoe makkelijk is de zaak erop te zetten? bij die koelers?

Verwijderd

Als geluid je niet intereseert dan is het de ThermoEngine V60 + 60x60 DeltaHP

• FFF
ok thx, weet je zeker dat deze de delta en zalman verslaan?

Verwijderd

de ThermoEngine in combi met de DeltaHP verslaat alles

• FFF
Op zaterdag 02 juni 2001 16:24 schreef Hiro Shima het volgende:
de ThermoEngine in combi met de DeltaHP verslaat alles
zo mag ik het horen, dan ga ik daarvoor denk ik. Nou moet ik zeggen dat het nog wel twijfelen wordt, want ik wilde de zaak bestellen bij, space-promotions en daar hebben ze ook een hele leuke kit met as2 en delta 8x8 en zilveren spacer, maar ik denk dat ik deze combi dan maar los koop, en dan met die ThermoEngine. Is dat ook gewoon eenvoudig, erop monteren, op je mobo, en makkelijk fannetje erop zetten?

Verwijderd

ehhh zilveren spacer :? het laatste waar de spacer voor is is warmte geleiden...
enehh fans verwissselen is vrij simpel

• FFF
d;r staat zilveren spacer, maar hij kost 39,- dus ik dnek niet dat het echt puur zilvver zal zijn :D wat weegt dat ding btw?

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15

zou ik voor kiezen als ik er nu een zou moeten kiezen (wel met goede fan, offcourse)

Verwijderd

niet zo heel zwaar denk ik.. hij is niet van koper en ook niet zo heel groot

http://www.azzo.com/test2/cooling.html

• FFF
is het een gewone aluminium? wel vreemd dat hij zo hard gaat dan, ik heb hem idd ook in verschillende tests gezien, ze zouden heb maar een in koper uit moeten brengen. :D

Verwijderd

• FFF
bedankt allemaal, ik weet dus welke ik moet nemen. Hopelijk zijn ze niet te snel uitverkocht, wil hem pas over 1 of 2 weken bestellen. :D

edit:

uiteraard laat ik de temp weten als het zover is :D
Pagina: 1