[Paperless] Doxie Scanner

Pagina: 1
Acties:
  • 1.075 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik was onlangs aan het browsen en kwam Doxie tegen: de oplossing voor paperless!

http://www.getdoxie.com/index.html

Afbeeldingslocatie: http://www.getdoxie.com/images/doxieone-techspecs-doxieone.png

Doxie's zijn kleine scanners waar je je administratie doorheen kunt halen, alles wordt gescand en op een sd-kaartje opgeslagen. Vervolgens kun je dat via de software importeren op je pc/mac.

Dit apparaat is natuurlijk niet native in Nederland te koop, en dus niet te bekijken.

Is er iemand die ervaring met het apparaat heeft?
Scant het apparaat direct in pdf?
Is er een alternatief, eventueel goedkoper: de Doxie kost $149?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masaman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hier is een apart topic over op GoT. Zelf gebruik in een Scansnap 1300 samen met Evernote. Ideaal, alles direct beschikbaar, ook onderweg en geen mappen meer in de kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmidnetS
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-08 18:49
masaman schreef op woensdag 9 januari 2013 @ 14:17:
Hier is een apart topic over op GoT. Zelf gebruik in een Scansnap 1300 samen met Evernote. Ideaal, alles direct beschikbaar, ook onderweg en geen mappen meer in de kast.
Ik heb helaas niet genoeg posts, om hier toegang toe te mogen. Ik ben ook wel benieuwd naar de Doxie.

[ Voor 4% gewijzigd door NmidnetS op 05-12-2017 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masaman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je loopt toch al langer mee op Tweakers zie ik? Kun je geen toegang vragen in dat subforum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 12:30

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Het is een antiek topic, laatste post uit 2016. Ik zou gewoon even zelf verder Googlen. Dit is trouwens ook een antiek topic. 2013 en dan omhoog trappen zonder echt iets nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Jups, zo oud dat dit topic nog op papier gedrukt werd. Gauw het archief in.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.