Helpdesk management tools - Need tips!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noeandee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-05 17:57
Hoi!

Ik ben op zoek naar goede gratis/goedkope helpdesk tools. Iets zoals Topdesk. Ik heb geen zin om voor een IT afdeling van 2 man een pakket aan te schaffen van honderden euro's per jaar voor licenties. En we redden ons goed zonder pakket. Maar ik vind het wel wat proffesioneler om netjes calls te registeren. Ik heb Sysaid al bekeken, en dat is op zich wel een leuke tool, maar misschien zijn er mensen die tips hebben op dit gebied?

Ik ben op zoek naar iets, waarbij ik calls can registreren, notificatie email kan uitsturen, en openstaande, gesloten, calls netjes kan bijhouden. Rapportages op basis van calls zou mooi zijn, maar geen vereiste. Gewoon simpel maar effectief.

Alvast bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-07 23:52
Mantis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noeandee
Ik ga eens kijken, alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-07 14:34

Coach4All

I'm a Coach 4 All

SpiceWorks als je de mogelijkheid hebt om ergens virtueel een machine te laten snorren.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noeandee
OTRS ziet er ook mooi uit.. van de open-source ontwikkelaars. En ja heb de mogelijkheid om een virtuele server te draaien uiteraard. Dat prefereer ik boven een online helpdesk tool, omdat ik niet weet wat er met die call-informatie gebeurd.
Pagina: 1