Hallo
Na het bestellen van 2 680 van gainward phanton editie,
Deze waren niet meer leverbaar bij de leveransies en konden dus niet geleverd worden.
Toen ik ze kocht waren ze in de aanbieding voor 360 euro, nartuurlijk echt een koopje.
Nu heb ik zelf zoon buget van 800 euro, maar ik weet nu dus niet of ik toch voor de 670 of 680 moet gaan,
Dus een hooge geclockte 670? of even doorsparen en een goede 680 halen,
Ik hadt eerst 2 7970 maar ik wil toch overgaan op het groene kamp om het eens te proberen,
Nu is mijn vraag
Watte Poep:p moet ik doen,
Toch doorsparen voor 2 goede 680?
Of eerst 1 680 halen en later de 2de?
maar zijn ze dan nog wel leverbaar? 2 exact de zelfde kaarten zegmaar.
Mijn ook viel zelf op een pricewatch: EVGA GeForce GTX 680
Maar deze prijs ist och aardig wat, kom zelf op zoon 900 euro uit voor 2 kaarten. maar ik weet dus niet of die 670 wat zijn. wil er toch later een waterblock op maar, zijn ze dan nog wel goed te tweaken of zitten ze heel snel aan hun max.
mijn vraag is of jullie kunnen helpen.
Tot nu toe kom ik er niet meer uit. mijn vader en moeder zijden zelf, weetje vraag het een forum. die zijn altijd wel netjes en hebben een goede en directie uitleg klaar.
nou tweakers ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,
ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer.
Mijn systeem zelf bestaat uit een
intelcore i7 3930k
met een asus rampage iv forumula,
antec hcp 1200 watt voeding
leuk ssdtje. en de rest is niet van toepassing.
tot nu toe is de cpu voledig watergekoeld, dit door 1 360 rad 1 240 rad en 1 120 rad,
Dit setje wacht dus op 2 videokaarten.
ik hoop hierbij voldoende informatie gegeven te hebben, mijn ook viel anders op deze 670
pricewatch: EVGA GeForce GTX 670 FTW
en deze pricewatch: Palit GeForce GTX 670 JETSTREAM
De jetstream puur omdat na een maand of 2 de waterblocke pas gaan komen, en deze cooler wel aardig still is stock
groeten chiel
alvast heel hartelijk bedankt
als er wat fouten in de tekst zitten mijn excussus heb namelijk dyslexie, heb het zo goed mogelijk proberen uit te leggen.
Na het bestellen van 2 680 van gainward phanton editie,
Deze waren niet meer leverbaar bij de leveransies en konden dus niet geleverd worden.
Toen ik ze kocht waren ze in de aanbieding voor 360 euro, nartuurlijk echt een koopje.
Nu heb ik zelf zoon buget van 800 euro, maar ik weet nu dus niet of ik toch voor de 670 of 680 moet gaan,
Dus een hooge geclockte 670? of even doorsparen en een goede 680 halen,
Ik hadt eerst 2 7970 maar ik wil toch overgaan op het groene kamp om het eens te proberen,
Nu is mijn vraag
Watte Poep:p moet ik doen,
Toch doorsparen voor 2 goede 680?
Of eerst 1 680 halen en later de 2de?
maar zijn ze dan nog wel leverbaar? 2 exact de zelfde kaarten zegmaar.
Mijn ook viel zelf op een pricewatch: EVGA GeForce GTX 680
Maar deze prijs ist och aardig wat, kom zelf op zoon 900 euro uit voor 2 kaarten. maar ik weet dus niet of die 670 wat zijn. wil er toch later een waterblock op maar, zijn ze dan nog wel goed te tweaken of zitten ze heel snel aan hun max.
mijn vraag is of jullie kunnen helpen.
Tot nu toe kom ik er niet meer uit. mijn vader en moeder zijden zelf, weetje vraag het een forum. die zijn altijd wel netjes en hebben een goede en directie uitleg klaar.
nou tweakers ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,
ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer.
Mijn systeem zelf bestaat uit een
intelcore i7 3930k
met een asus rampage iv forumula,
antec hcp 1200 watt voeding
leuk ssdtje. en de rest is niet van toepassing.
tot nu toe is de cpu voledig watergekoeld, dit door 1 360 rad 1 240 rad en 1 120 rad,
Dit setje wacht dus op 2 videokaarten.
ik hoop hierbij voldoende informatie gegeven te hebben, mijn ook viel anders op deze 670
pricewatch: EVGA GeForce GTX 670 FTW
en deze pricewatch: Palit GeForce GTX 670 JETSTREAM
De jetstream puur omdat na een maand of 2 de waterblocke pas gaan komen, en deze cooler wel aardig still is stock
groeten chiel
alvast heel hartelijk bedankt
als er wat fouten in de tekst zitten mijn excussus heb namelijk dyslexie, heb het zo goed mogelijk proberen uit te leggen.
I7 3930k, Asus Gtx 680 DC2Top , Asus Rampage iv Formula, Antec HCP 1200 Watt