Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik lijk wel de grootste Dumbo on earth, maar ik slaag er maar niet in om mijn muziek te synchroniseren met mijn nieuwe Windows 8 Phone.

Sinds kort heb ik Windows 8 op mijn PC en sinds vandaag de trotse bezitter van een HTC 8S. In Windows 8 op PC ben ik er al in geslaagd om mijn muziekcollectie op te roepen in de applicatie 'Muziek'. Ik dacht van die simpelweg te synchroniseren met mijn HTC 8S, maar neen hoor - geen enkele button/command/verwijzing wanneer ik mijn HTC aansluit... Wel een specifieke windows Phone applicatie waarin je jouw muziek kan overzetten, alleen laadt die dan de verkeerde covers, geeft hij verkeerde namen van albums,... En nog erger: je kan die gewoon niet meer aanpassen, er is nergens geen 'bewerk' button...

Draai ik nou helemaal door of is dit de ergste synchronisatie ever?

Thanks alvast voor de hulp!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Nee je draait niet door. Dit is inderdaad de ergste synchronisatie ever. Er zijn echt enorm veel topics over te vinden op Google (of Bing..).
Blijkbaar is tegenwoordig Windows Media Player ook weer een goede optie geworden om te synchroniseren. (zie hier: http://pocketnow.com/2012...ows-phone-8-automatically ).

Daarnaast lees ik op sommige plekken ook dat je in de Xbox Music app op je telefoon bij de instellingen de 'cloud' opties uit moet vinken. Zelf heb mijn telefoon ook pas sinds kort maar ben nu de 30 dagen trial van de Xbox Music Pass aan het uitproberen. Heb dus nog niet handmatig muziek over gezet.