Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Aankoop advies video editing laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai,

Mijn huidige laptop is helaas te zwak om goede HD videos te monteren. Ik gebruik momenteel Adobe Premiere Pro CS 3.
Nu wil ik dus graag een nieuwe laptop kopen zodat ik o.a. goed kan monteren, maar ik heb echt geen idee wat een goede keus zou zijn (Ik ben nog al een onwetende hierin :') )
Nu zoek ik dus een laptop die:
- Genoeg kracht heeft om wat zwaardere programma's zoals Adobe Premiere te laten draaien.
- Een laptop die ik ook handig mee kan nemen en een goede accu duur heeft (zodat ik hem ook nog wel eens nuttig kan gebruiken op de universiteit)

Ik heb overweeg ook om een Macbook pro te proberen, alleen daar twijfel ik nog heel erg over.

Ik zou jullie advies ontzettend goed kunnen gebruiken!

Alvast bedankt! :)

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-11 13:55

RoofTurkey

PredatorKalkoen

(jarig!)
Mijn aanrader, de Sony vaio S15. Hiermee ga je perfect video's kunnen monteren en de accu gaat super lang mee en hij weegt vrij weinig en je betaalt er als student maximaal 1500 euro voor (met alles erop en eraan, mits je zelf een SSD erin zet en niet sony dat laat doen).

Mocht je toch gecharmeerd zijn door de machype, waar ook ik toe zal geven (als die-hard windows 8'er) dat ze er wel mogen wezen, dan raad ik je wel aan om meteen ook te gaan voor de 3000 euro retina 15 incher. Bij apple is het in mijn opzicht namelijk altijd: of je gaat ervoor of niet, geen half werk :P . Of je voor een macflurry echt twee keer zoveel wilt betalen voor dezelfde specs, alleen dan met een beter scherm, mindere accu, beter toetsenbord, geen upgradebaarheid achteraf, beter toetsenbord, minder besturingssysteem (standaard), dan is dat natuurlijk jouw keuze ;) .

Grillmeister

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:57

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Wat voor laptop heb je nu dan? Wat voor HD-videobestanden bewerk je? Werk je al met proxy-bestanden in Premiere?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.