Meerdere itunes nummers in 1 transactie

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-08-2021
Ik gebruik een prepaid creditcard en iedere overboeking kost me 1 euro aan transactie kosten... nu zou ik graag een stuk of 15 nummers op itunes willen kopen, maar liever niet 15 euro aan transactie kosten gaan betalen. Weet iemand of het mogelijk is om meerdere nummers in 1 cc transactie te stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Kan je niet een groter bedrag in 1 keer overboeken naar je creditcard en dat dan in meerdere delen uitgeven? Stort dus gewoon 16 euro naar je creditcard. Daarvan hou je 15 euro over en koop je je nummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik begrijp dat juist iedere betaling zoveel kosten heeft. Dan kan je misschien een gift certificate Gift Card kopen.

[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 10-01-2013 09:31 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09 16:37
Welke kaart is dat ? ik heb er 1 van moneybookers en die kost me 1X 10 euro en verder kan ik er gewoon geld op storten. ook voor se vouchers van 3vcard hoef je maar 1X toeslag te betalen.

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

De enige manier is een gift card kopen. Vroegah zat er nog een shopping cart in iTunes maar die is er al sinds iTunes 9 uit, en sindsdien is 't alleen nog one-click ordering.

Oh ik heb een manier gevonden denk ik: als je ze in je wish list zet, kun je later die wish list in z'n geheel kopen.

[ Voor 26% gewijzigd door CyBeR op 10-01-2013 09:47 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:11

Coach4All

I'm a Coach 4 All

http://store.apple.com/us/browse/home/giftcards

Voor de verschillende cards. (Let op, je moet ze wel kopen in de shop van het land waarin je itunes account geregistreerd is.)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Pagina: 1