Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aankoop Studie/Gaming laptop

Pagina: 1
Acties:

• Lossie
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-02-2022
Hallo,

Ik ben op zoek naar een goede laptop (budget van ongeveer 1200), die ik voor mijn studie kan beruiken. Ik heb vooral programma's als autocad nodig.
Ik wil een laptop met intel i7 en het lieftst een goede videokaart (voor spellen als skyrim, guild wars 2 en toekomstige games, gta 5 bijvoorbeeld :P )

Voor de rest heb ik niet zo veel eisen, behalve dat hij maximaal 15,6 inch is.

Ik heb naar een lenova ideapad y500 gekeken, maar ik daar zijn ontzettend veel problemen met het touchpad en soms met het toestenbord. :)

Alvast bedankt voor jullie hulp :)

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-11 13:55

RoofTurkey

PredatorKalkoen

(jarig!)
Naast kracht, wat wil je nog meer van je laptop? Lange accuduur, dun, licht, 17 inch, 15 inch, etc.

Grillmeister

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 16:52
Dun? Licht? Zwaar? Wat heb je zelf al gevonden?

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

• Lossie
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-02-2022
De accuduur maakt me niet veel uit, hij zit toch meestal in de oplader :) en hij moet 15 inch zijn (staat ook al in mij eerste post :D)
Verder het liefst niet al te zwaar, maar volgens mij zijn de meeste 15 inch laptops toch al niet al te zwaar of vergis ik me daarin :P

Ik heb zelf al naar de Lenovo IdeaPad y500 gekeken
en naar de sony vaio laptops, maar die voldeden ook niet helemaal, de vaio s serie waren opzich wel goed, alleen valt deze te duur uit :(
(hoe kan ik een link toevoegen is denk wat makkelijker :P)

Ik heb niet zoveel verstand van computers, dus ik weet niet precies welke videokaart wat aankan, dus het is een beetje moeilijk zoeken.

[ Voor 18% gewijzigd door Lossie op 08-01-2013 20:27 ]

• TokoDude
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 30-09 20:02
pricewatch: MSI Gaming Series GX60 1AC-014NL

pricewatch: Asus N56 Series N56VZ-S4016H

de eerste is het beste. Maar ik weet niet hoe het zit met de verkoeling ze zeggen altijd dat AMD processoren erg warm worden.

Acer Predator| Intel Core I7-6700HQ|32 GB RAM|GTX 970M 3 GB|FULL HD|TRIPLE SSD RAID 0