Krijg je JS-errors? Misschien een adblocker die een stuk script tegenhoudt?
Intentionally left blank
Nu je het zegt, Dragonfly geeft dit aan:
code:
1
2
3
4
| stripScripts: function(html) {
Unhandled Error: Cannot convert 'html' to object
return html.replace(/<script[^>]*>([\S\s]*?)<\/script>/gi, '')
}, |
hmm, dat kan ik hier niet reproduceren in Opera. Kan je ook kijken in Dragonfly wat voor (ajax)request hij doet als je aangeboden/gevraagd en product/dienst hebt geselecteerd en wat de response daarvan is?
Intentionally left blank
Ik wil best even kijken, maar ik heb iets meer informatie nodig over hoe dat te doen/welke informatie je nodig hebt.
Ik gebruik opera 12 en ondervind geen problemen
Getest op zowel XP (stage pc) als op mijn eigen laptop (Win7 64Bit)
Getest op zowel XP (stage pc) als op mijn eigen laptop (Win7 64Bit)
Ik heb hier ook geen problemen met Opera 12.12 @ Windows 7 x64
Met een 200/OK, wat headers en een hele lap JSON. Hij wil dus weten of jij daar iets anders krijgt, cq, de output posten. Gezien de lengte kun je dat denk ik het beste op pastebin ofzo doen
Rechter muisknop -> element inspecteren (iig Dragonfly openen) -> netwerk -> en dan op Aangeboden en Product klikken. Je krijgt dan iets alsEvilWhiteDragon schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 02:31:
Ik wil best even kijken, maar ik heb iets meer informatie nodig over hoe dat te doen/welke informatie je nodig hebt.
code:
1
| POST /xmlhttp/xmlHttp.php?application=frontpage&type=vaForm&action=mainForm&adType=product&db=a&id=0&catId=0&productId=undefined&output=json HTTP/1.1 |
Met een 200/OK, wat headers en een hele lap JSON. Hij wil dus weten of jij daar iets anders krijgt, cq, de output posten. Gezien de lengte kun je dat denk ik het beste op pastebin ofzo doen
Pagina: 1