Die Philips ondersteunt MP3 en MP4 (naast mpeg2 wat de normale mpg is). Dus meer dan wat filmpjes die voor regulier smartphone / iPod gebruik zijn gaat ie niet vreten. MKV waarschijnlijk al helemaal niet.
Bovendien: heel eerlijk: zo'n ding mag imho alleen op basis van het feit dat ie geluid af kan spelen een geluidsinstallatie heten. Voor de rest kun je er niet veel van verwachten, behalve een waarschijnlijk blikkerig en lage kwaliteit geluid. Ik durf te wedden dat een gemiddelde Logitech set het qua geluid beter doet.
Als ik jou was zou ik voor een Bluray speler met een USB aansluiting gaan. Die snappen over het algemeen de door jou gewenste formaten wel, en hebben ook steeds meer de mogelijkheid om te kunnen streamen. Koop daarnaast een leuk 5.1 setje van Logitech of consorten en klaar ben je.
Helaas ga je het dan nog steeds met je budget van 150 euro niet redden.
Het is niet dat ik het je niet gun overigens, maar ik probeer je meer een teleurstelling te besparen
Having said that: als ik de handleiding van je TV er op nasla, zou het me niks verbazen als je TV op zijn USB aansluiting wel MKV etc ondersteunt. In voorkomend geval heb je alleen een home cinemaset met een digitale of HDMI aansluiting nodig om het geluid te krijgen. Of was dat eigenlijk ook je initiele vraag en klopte je topicstart dus niet helemaal
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)