Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop met zo groot mogelijk scherm

Pagina: 1
Acties:

• BlackerHawk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-04-2024
Ik zoek een laptop met een groot scherm, rond de 20" zou voldoende moeten zijn.
Alles wat ik zelf vind is van enkele jaren geleden zoals de Dell Inspiron XPS M2010 en de Acer Aspire 9920G
Geld moet niet echt op gelet worden.
Het moet wel een laptop zijn dus geen All-in-One systeem zoals de HP ENVY Touch 20".

Iemand een idee?

Alvast bedankt!

Verwijderd

Er bestaan all-in-ones met een accu en een afkoppelbaar scherm. draadloos toetsenbord erbij, en je komt een eind.

De meeste OEM's maken geen laptops groter dan 17.3, een enkeling maakt nog 18.4". Wat moet je eigenlijk met zo'n 'stoeptegel'?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2013 17:20 ]

• BlackerHawk
Het is voor een familielid, hij wil liefst geen kabels op zijn bureau, 1tje (power) mocht nog.
Momenteel heeft hij een hp elitebook 8760w en hiervan vindt hij het scherm te klein, hiervoor had hij een pc met een 24" schem, hij zou graag terug die maat van scherm maar dan in laptopvorm...
Misschien kan ik hem wel overtuigen om een AIO te nemen maar dan zou het wel iets met dezelfde kracht als de elitebook moeten zijn...

Verwijderd

BlackerHawk schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 17:31:
Het is voor een familielid, hij wil liefst geen kabels op zijn bureau, 1tje (power) mocht nog.
Dat kan toch? Een desktop met onder de tafel 1 power kabel. 2 kabels die naar het scherm gaan (weg te werken achter de voet van de monitor), en voor de rest alles draadloos.

Na het raadplegen van google kan ik de door mij genoemde all-in-one met afneembaar scherm overigens niet meer vinden.

• BlackerHawk
Iemand anders nog een idee?

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-11 19:56
Let bij een laptop met een groot scherm wel op de resolutie van de videokaart. Anders heb je een groot scherm waar je nog niks op ziet omdat alles te groot wordt weergegeven.

(Een paar jaar geleden kocht ik in een gangbare winkel een gangbare Compaq met een 17.x scherm, de grootste die ze hadden rond de 800,- .)

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

Verwijderd

Via de Tweakers Pricewatch is de hoogst te verkrijgen schermgrootte 18.4".

ASUS heeft zeer recentelijk nog een nieuwe laptop van 18.4" op de markt gebracht, met Windows 8.

pricewatch: Asus K95 Series K95VJ-YZ010H

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Hoogsensitief autist, ofzo.

Verder ook papa, ondernemer en met mijn vrouw Arenda mede-eigenaar van HardwareParadijs V.O.F.

• MTBreak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-11 15:21
Krachtige alle in one ==> http://www.dell.com/nl/p/touch-screen-desktops
verschillende maten en redelijke prijs

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Als geld geen rol speelt: http://store.apple.com/nl/browse/home/shop_mac/family/imac
Geen laptop maar wel een dun scherm (aan de rand dan).

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Koop een normale laptop met een dock en hang daar een 24" beeldscherm aan ofzo. Kun je hem ook nog eens normaal meenemen mocht dat nodig zijn.

Edit:

Koop een dock voor die elitebook zoals dit: V&A aangeboden: HP Dockingstation HSTNN-IX01 met adapter

[ Voor 42% gewijzigd door u_nix_we_all op 09-01-2013 16:48 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-11 17:56
50 inch plasma met een mac mini erachter geplakt. Stekker doos kan je ook achter de tv verstoppen, dus maar 1 power kabel. Wifi doet de rest ;)

Maar zonder ongein. ik kom alleen machines tegen van 20 inch in all in one formaat. Max is echt 18,3. Misschien toch maar eens goed overleggen.

Kwam nog wel deze tegen: XPS M2010 Maar die kan niet meer geleverd worden.

[ Voor 44% gewijzigd door muppet99 op 09-01-2013 16:56 ]

Carpe Diem

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik snap niet zo goed waarom het perse een laptop moet zijn. Als het enkel vanwege die kabels is voldoet een all-in-one toch prima. Koop er een draadloos toetsenbord en muis bij en je hebt enkel een voedingskabel lopen (die je ook nog eens netjes weg kan werken. Asus en Dell hebben wel een aantal krachtige all-in-one computers. Moet je maar ff opzoeken.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 15:51

JT

VETAK y0

All-in-one met draadloze (bluetooth?) muis en tobo levert ook maar 1 kabel op, voor de stroom. Dus als dat het criterium is, max 1 kabel, dan kan je het ook makkelijk op die manier oplossen.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• BlackerHawk
Bedankt voor al de reacties.

De iMac had ik ook al voorgesteld maar hij zegt dat hij te oud is om nog een nieuw besturingssysteem aan te leren.
Ik heb heb em gevraagd of een AIO met draadloze muis en toetsenbord ook goed was maar hij heeft blijkbaar ook liever geen muis en toetsenbord op zijn bureau liggen, ook denkt hij dat hij dan altijd met de misrie zit van het vervangen van de batterijen.
De bureau staat trouwens min of meer in het midden van de living dus hij heeft ook liever een laptop omdat dan de achterkant van het scherm ook nog op iets trekt. (ik weet dat de iMac ook een mooie achterkant heeft maar dat had ik al toegelicht)
De Asus K95 zal ik eens voorstellen, als dat niet voldoet zal hij toch ergens op moeten toegeven.

Bedankt voor al de voorstellen,

Grts

• marineII7
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-11 16:43
Er is nog niet heel veel over bekend maar is mischien dit iets nieuws: Panasonic toont 20"-tablet met ultra-hd-resolutie ?Dit zal waarschijnlijk niet de goedkoopste oplossing zijn en is nu nog niet uit, maar het is 20 inch makkelijk te verplaatsen en zal draaien op windows 8 dus geen al te grote overstap vanaf bijvoorbeeld windows 7

[ Voor 10% gewijzigd door marineII7 op 11-01-2013 12:06 ]

• hendrilankamp
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-11 15:15
marineII7 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 12:05:
Er is nog niet heel veel over bekend maar is mischien dit iets nieuws: Panasonic toont 20"-tablet met ultra-hd-resolutie ?Dit zal waarschijnlijk niet de goedkoopste oplossing zijn en is nu nog niet uit, maar het is 20 inch makkelijk te verplaatsen en zal draaien op windows 8 dus geen al te grote overstap vanaf bijvoorbeeld windows 7
maar geen muis of keyboard.

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

BlackerHawk schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 11:21:
Bedankt voor al de reacties.
De iMac had ik ook al voorgesteld maar hij zegt dat hij te oud is om nog een nieuw besturingssysteem aan te leren.
Ik heb heb em gevraagd of een AIO met draadloze muis en toetsenbord ook goed was maar hij heeft blijkbaar ook liever geen muis en toetsenbord op zijn bureau liggen, ook denkt hij dat hij dan altijd met de misrie zit van het vervangen van de batterijen.
De bureau staat trouwens min of meer in het midden van de living dus hij heeft ook liever een laptop omdat dan de achterkant van het scherm ook nog op iets trekt. (ik weet dat de iMac ook een mooie achterkant heeft maar dat had ik al toegelicht)
De Asus K95 zal ik eens voorstellen, als dat niet voldoet zal hij toch ergens op moeten toegeven.
Bedankt voor al de voorstellen,
Grts
En een iMac met Windows erop? :X

Self reflection is the school of wisdom

Pagina: 1