Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Inspiron 17 R SE inc. alle korting met foto. Zo goed?

Pagina: 1
Acties:

• poekiepoes12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:41
Hallo,

Er heeft haast bij aangezien vandaag de kortingscode verloopt van 5%. Toch zonde van die paar tientjes.

Heb vandaag besloten voor deze laptop te gaan, dit alleen maar door de gigantisch heerlijke kortingen die je erop kan krijgen.

Mijn vraag, is het zo goed? Ik stress hem helemaal achter mijn pc. Moet eigenlijk gaan leren daarom..

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/1onn1s.png

- EPP 5%
- € 100 incl. btw korting
- 5% via kortingscode $9GBG4JJH80VWX
- shopkorting

Allemaal toegepast. Heb de dell site bezocht via de shopkorting site. Dat is een vereiste toch?

VRIENDELIJKE BEDANKT _/-\o_

EDIT: Zie nu ineens dat je bij een bedrijf moet werken? Ik ben een student, wat te doen? Is dit verplicht als je via de Dell site besteld?

[ Voor 10% gewijzigd door poekiepoes12 op 08-01-2013 14:12 ]

• Angilo
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-11 21:10
Vul rabobank in.

• poekiepoes12
Kun je hier misschien iets meer over zeggen? Hoe doen ze dit met controle etc.? Waarom Rabobank?

Bedankt.

• amadeus123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 27-11 20:42
Als je student bent kan je ook student invullen. Rabobank is ooit eens vermeld geweest in een dell chat.

Daarnaast zal dit bijna nooit gecontroleerd worden.

• Angilo
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-11 21:10
poekiepoes12 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 14:16:
[...]

Kun je hier misschien iets meer over zeggen? Hoe doen ze dit met controle etc.? Waarom Rabobank?

Bedankt.
Ik heb een offerte (inmiddels al 6 maanden geleden) opgevraagd via de chat van Dell. Hierin zei de medewerker, vul Rabobank in.

• poekiepoes12
Angilo schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 14:43:
[...]

Ik heb een offerte (inmiddels al 6 maanden geleden) opgevraagd via de chat van Dell. Hierin zei de medewerker, vul Rabobank in.
Dus, zal ik voor Rabobank of voor student kiezen? Aangezien ik ook echt student ben. Hoe zit het trouwens met de bestelling bij Dell? Ik denk hier te zien dat je los moet betalen en dat dan pas alles verwerkt wordt. Dit is een beetje een rare manier van doen, of is dit gebruikelijk bij Dell?
Pagina: 1