Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix.moed
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-01-2022
Ik weet niet of mij vraag hier hoort of in een ander gedeelte van 't forum. Excusses mocht ik het verkeerd geplaatst hebben.

Ik kom wel eens Bluray films tegen, als bijvoorbeeld Underworld Awakening, waarop 3D staat. Weet iemand of dit betekent dat ie alleen op 3D TV's afgespeeld kan worden, of dat op een niet 3D TV je de film ook normaal in 2D kunt zien. Of kan dit per film verschillen?

Oh ja, ik speel de Bluray's af op m'n PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:49
Doorgaans worden 3D films automatisch door de blu-ray speler afgespeeld als 2D wanneer de tv geen 3D ondersteund. Ik denk wel dat je blu-ray speler dan wel 3D disk moet kunnen afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 495206

Volgens mij (bijna zeker) kan je hem ook gewoon in 2D afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix.moed
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-01-2022
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb extra twijfels gekregen, omdat sommige films in een soort combi-pack worden geleverd. Je hebt duo combi met DVD en Bluray, triple combi met bijv. DVD + Bluray + Bluray 3D. (En dan laat ik de combi's met downloadable voor je smartphone, tablet, laptop, etc. maar even buiten beschouwing).

Als Bluray 3D al afgespeeld zou kunnen worden, dan hoeven ze toch niet meer te adverteren met DVD+Bluray en nog eens Bluray 3D? Is dat Bluray + Bluray 3D dan niet dubbelop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 20:37

DarkSide

theres no place like ::1

Dacht dat elke 3d film ook voorzien moest zijn van een 2d versie.
Dat kan zijn met een losse disk. Of een hybride versie waar de 2d versie op een andere laag staat.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:15
volgens mij ben je nog altijd beter af met een native niet 3d 1080p film dan met een bluray 3d film op een niet 3d scherm.
volgens mij is de kwaliteit tijden het niet 3d kijken een stuk lager door de manier waarop 3d vaak werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

3D blu-ray films worden altijd ook in 2D geleverd. Staat dan beide films op 1 disc

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
Xtr3me4me schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:39:
3D blu-ray films worden altijd ook in 2D geleverd. Staat dan beide films op 1 disc
dit en vaak ook nog op dvd

[ Voor 5% gewijzigd door megadoom op 30-01-2013 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-07 23:34
en dan ook nog het verschil met REAL 3d en het 3d wat je bedoelt met brilletjes.

Sommige van die films leveren ze dus met van die brilletjes met groen en rood en dan heb je dus niks aan je 3D TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 495206

Zit meestal een 2de dvd-2d bij.
Blueray 3d kan je ook gewoon 2d bekijken.
Pagina: 1