Intentionally left blank.
Verwijderd
Ik heb gehoord met de oude client een 1.5 ghz p4 als een p3-750 presteerd met rc5
(ps ik weet dit niet 100% zeker)
maar koop lekker een P4 en laat je resultaten horen
En ik heb ook een AMD 1,4GHz ervoor gekocht, maybe is die wel liev over te klokken!
Je KOOPT een PC om te laten grazen
Damn. Sommige leu hebben echt geld teveel
Intentionally left blank
Of ff w88 op de Itanium. Die tijd die je w8 haal je zo weer inOp zondag 03 juni 2001 15:38 schreef crisp het volgende:
Als het je om de Mkeys te doen is kan je volgens mij het beste een Mac G4 aanschaffen!
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Nog wel jah.Op zondag 03 juni 2001 19:32 schreef jelmervos het volgende:
Koel, mijn elcheapo Duron is dus sneller met RC5 dan een P4
Totdat er een client komt met specifieke P4 ondersteuning. Tot die tijd: feest
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Op maandag 04 juni 2001 11:20 schreef Andy het volgende:
ik ben er niet zo zeker van dat een P4 client wel te optimaliseren is.........
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Onderbouw dat eens?Op maandag 04 juni 2001 11:20 schreef Andy het volgende:
ik ben er niet zo zeker van dat een P4 client wel te optimaliseren is.........
Ik hoop trouwens dat het duidelijk is dat ik geen alwetende ben op dit gebied; Dat pretendeer ik ook niet met een opmerking als: "ik ben er niet zo zeker van dat een P4 client wel te optimaliseren is........."
Een Athlon deed het zelfs met een niet geoptimaliseerde client al even goed cq beter als een P3 op vergelijkbare snelheid. De P4 zuigt op dit moment zwaar. je kan mij gewoon niet wijs maken dat optimalisaties een 100% verbetering realiseren, maar goed, we zullen zien wat de toekomst ons brengt.
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
op de speed.asp van TA staat het nog niet, maar als hij doorbouwt op de p3 (waarschijnljk niet en is hij nog slechter) dan zou je op: 4.7 Mk/sec uitkomen.Op zaterdag 02 juni 2001 10:30 schreef Bitfreak het volgende:
Ik heb echt overal gezocht, maar ik vind nergens iets waar staat hoeveel Mkey/s het nou graast... Aangezien ik een P4 aanschaf voor DPC (ik ben zo'n gek die pc's koopt om te grazen) en ik graag zou willen weten hoeveel zo'n P4 nou graast.
P4 1,7GHz met 2 x 128MB RIMM.
Anyone?
Wat natuurlijk niet verkeerd is maar wel erg laag is in vergelijking met een athlon die deze hoeveelheid haalt op 1200 MHz. Je kunt dus beter een athlon nemen daar komt het op neer.
[AbC]
eat your heart out
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
1
2
3
4
5
| Processor MHz Keys/sec Intel Pentium 4 1300 1,702,250 Intel Pentium 4 1400 1,824,588 Intel Pentium 4 1500 1,991,856 |
Heb je ook niet zoveel aan, maar goed, dan weet je wat die P4 doet als je ondertussen met 5 verschillende fotobewerkingsproggies aan het spelen bent
En je betaald er ook nog eens bergen voor... Ik heb hier 4 x 1,33GHz staan, alleen niet aangesloten...
1) Teveel warmte
2) Teveel stroomkosten
Dan ben je goed bezigOp dinsdag 05 juni 2001 16:28 schreef Bitfreak het volgende:
Pfff... Wat een slome proc dan
En je betaald er ook nog eens bergen voor... Ik heb hier 4 x 1,33GHz staan, alleen niet aangesloten...
1) Teveel warmte
2) Teveel stroomkosten
Jij gaat door voor de magnetron
[AbC]
Maar, was van plan om ze doordeweeks voor graaswerk te gebruiken, alleen parent-trouble.
(en toen was het nog stoer doen met die 4 * 1.33)
En dan wil je er andere mensen de ogen mee uitsteken?Op woensdag 06 juni 2001 09:56 schreef Bitfreak het volgende:
Bobbert, so... Was er erg blij mee.
Verwijderd
Overal waar ik kom (normale pc zaken) raden ze de koop van een P4 af (zouden ze allemaal een koetje hebben draaien ofzow
Forza AMD :):):)
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!