Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo medetweakers,

Ik hoop dat deze topic aan de regels voldoet zo neit zal ik dit wel horen hoop ik.

Ik heb weinig kennis over tablets/telefoons ik heb het allemaal al een lange tijd niet gevolgt. Maar mijn vraag aan jullie is of jullie mij zouden willen helpen. Ik zoek een tablet
Wat ik op deze tablet wil gaan doen is voornamelijk
-PDF files gaan lezen (boeken in pdf files).
-Fora's bezoeken
-youtube filmpjes kijken.

Verder zal ik niks gaan doen.

De prijs het liefsts zo laag mogelijk.. Ik hecht mij niet echt aan de merk etc. Wifi zou ook wel mooi zijn maar geen eis. Wel handig.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen als ik te weinig info heb gegeven dan hoor ik dit graag en zal ik meer informatie geven.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat je ermee wil is ongeveer op elke tablet mogelijk. Ik zou dus in eerste instantie eens naar een mediamarkt of andere winkel gaan waar je gewoon een paar kunt vasthouden en kunt kijken wat je het meest bevalt. Want keuzes over de grote van de tablet, of het besturingssysteem zijn echt een kwestie van persoonlijke smaak.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik heb jaren het nut van tablets amper ingezien maar nu ik er zelf eentje heb merk ik dat ie veel gebruikt wordt voor uiteenlopende zaken. Vooral hetzelfde als wat jij noemt: pdfs, browsen/nieuws lezen, videootjes, maar ook filmpje kijken in het OV, skype, hier en daar een kort/simpel spelletje, mail verwerken, enzovoort.

Ik merk ook dat het lezen van (vooral de grotere) pdf's stiekem wat eisen stelt aan je tablet, die files zijn soms bijzonder lomp (hallo scanned pages in plaats van tekst).

Uitgaande van mijn eigen gebruikspatroon als voormalig scepticus raad ik je aan om (mits je budget dat toelaat) toch te investeren in iets beters dan de onderkant van de markt: goed scherm, snel genoeg, genoeg opslag. Anders is er een kans dat je over een jaar wil upgraden omdat je instapper toch niet echt voldoet voor een vloeiende gebruikservaring :)

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:35

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Geef anders eerst eens op wat je kwijt wilt, dat is wat handiger :)

Ik zou zelf gaan voor de Nexus 7, een tablet dat snel en bij de tijd is en de komende Android versie nog netjes krijgt van google. Het is een toekomstbestendige tablet voor een aardig lage prijs (32 Gb versie voor circa € 249,-)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Verwijderd

Topicstarter
Hartelijk dank voorvjullie reacties. Omdat ik de tablet niet voor veel zaken wou gebruiken was mijn budget ook richting de 259euro dus. Ik ben ook net langs mediamarkt geweest en hebwatrondl gekeken maar had weinig tijd.

Ik had nog run vraagje kan het kwaad als ik een2e handset tablet aanschaf?

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-11 18:14

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 14:01:
Ik had nog run vraagje kan het kwaad als ik een2e handset tablet aanschaf?
Wat zegt je portemonnee hierover?

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Pagina: 1