Beste tweakers!!
Er is zoveel keus in de laptop wereld ook zelfs qua gaming laptops...
Ik zou graag jullie mening willen weten er zijn allemaal verschillende merken en type's..
Waar zoude jullie voor gaan en waarom?
Ben op het moment bekent met 'alienware. BTO en xnotebooks'. Weten jullie nog meer?
in ieder geval bedankt voor de moeite ^^
Mijn eisen zijn;
Battlefield 3 etc.. beetje spellen van deze tijd fatsoenlijk spelen.
Maar ik ben meer beetje aan het kijken welke merken er zijn.
budget is ongv rond de 1500 +/-
Ik heb nu een dell xps l702x maar ben hier al aardig tevreden mee. Maar loopt niet zo soepel genoeg vind ik en daarom wil ik voor een laptop gaan die een stuk beter is.
Tevens twijfel ik omdat ik nu een 120 Hz (3d) om met de nieuwe laptop een 120 Hz scherm ook te nemen maar dat is alleen bij 3d... en dat 3d vind ik overbodig ik ga liever voor extra performance ipv 3d.
Er is zoveel keus in de laptop wereld ook zelfs qua gaming laptops...
Ik zou graag jullie mening willen weten er zijn allemaal verschillende merken en type's..
Waar zoude jullie voor gaan en waarom?
Ben op het moment bekent met 'alienware. BTO en xnotebooks'. Weten jullie nog meer?
in ieder geval bedankt voor de moeite ^^
Mijn eisen zijn;
Battlefield 3 etc.. beetje spellen van deze tijd fatsoenlijk spelen.
Maar ik ben meer beetje aan het kijken welke merken er zijn.
budget is ongv rond de 1500 +/-
Ik heb nu een dell xps l702x maar ben hier al aardig tevreden mee. Maar loopt niet zo soepel genoeg vind ik en daarom wil ik voor een laptop gaan die een stuk beter is.
Tevens twijfel ik omdat ik nu een 120 Hz (3d) om met de nieuwe laptop een 120 Hz scherm ook te nemen maar dat is alleen bij 3d... en dat 3d vind ik overbodig ik ga liever voor extra performance ipv 3d.
[ Voor 43% gewijzigd door PapoNL op 08-01-2013 12:40 ]