Wijziging User Review - [Perkouw] [Xyzer]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyzer
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

Topicstarter
Ik heb 2 monitoren van Perkouw overgenomen, het verliep allemaal zo soepeltjes dat ik voordat ik de monitoren had getest een review had geschreven (stom van mij en iets wat ik nooit meer zal doen), mede ook omdat het merendeel van zijn feedback positief was en ik er blindelings vanuit ging dat deze monitoren geen mankementen zouden hebben.

Er is al langer email verkeer tussen ons beiden maar hij wil niet naar een oplossing werken.

Graag zou ik deze review willen herschrijven in het geheel (voorgaande review dus verwijderen) omdat mijn ervaringen met deze Tweaker/aankoop drastisch zijn veranderd.

Link naar advertentie
Link naar beoordeling

Hier komt ooit nog wat te staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:48

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

En dit heb je natruulijk al met Perkouw besproken?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyzer
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

Topicstarter
Microkid schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 15:32:
En dit heb je natruulijk al met Perkouw besproken?
Het originele probleem hebben we al langer email verkeer over gehad.
Xyzer schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:00:
Er is al langer email verkeer tussen ons beiden maar hij wil niet naar een oplossing werken.
Nadat ik dit topic (inmiddels langer dan twee weken) had aangemaakt heb ik hem direct de link naar dit topic gegeven.

[ Voor 17% gewijzigd door Xyzer op 24-01-2013 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyzer
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

Topicstarter
Ik wacht nog op reactie..? :?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:48

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

We hebben van Perkouw toch een ander verhaal te horen gekregen. Je hebt de mogelijkheid gekregen om de schermen te testen en te beoordelen. Dit heb je echter niet gedaan, je hebt de schermen goed bevonden, niet getest en daarna meegenomen. Het is jouw verantwoording de spullen vooraf goed te controleren. Eenmaal meegenomen kan je achteraf niet reclameren dat er iets niet goed is. Het gaat hier immers om 2e hands producten en eenmaal buitenshuis kan er natuurlijk van alles mee gebeuren wat de verkoper niet aangerekend kan worden.

De review blijft dus gewoon staan.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Xyzer
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

Topicstarter
Hoe kon ik de schermen testen? Er lagen 2 DVI kabels op locatie maar geen computer om deze op aan te sluiten..

Nu biedt hij overigens dezelfde monitoren aan maar geeft hierbij aan dat deze krassen bevatten, beetje frappant, niet?

V&A aangeboden: HP L2245w 22'' monitoren, pivot en usb hub.

Anoniem: 27535

Zo ik het begrijp is het verzoek om de eigen review te verwijderen, niet die van een ander. Het verwijderen van je eigen review kunnen we natuurlijk doen. Je kan dan een nieuwe schrijven, maar de kans is dat we dan weer een topic van de andere kant krijgen.

Is het handiger dat je het nog een keer eerst met Perkouw opneemt?

• Xyzer
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

Topicstarter
Ik heb 19 email wisselingen gehad met Perkouw, waarna hij op mijn laatste email niet meer reageerde
Hallo Perkouw,

Laten we bij het begin beginnen, als ik monitoren tweedehands koop dan ga ik ervan uit dat deze geen mankementen hebben tenzij dat is vermeld.

Ik snap dat er geen VGA kabel bij zat, dat is helemaal niet het probleem. Ik verwachte echter dat er wel een computer was waar de monitoren wel mee getest konden worden op locatie (middels de DVI kabel die er wél bijzat).

Wijziging User Review - [Perkouw] [Xyzer]

M.v.g.
Dit was tevens de mail die ik gebruikte om hem op de hoogte te stellen van dit topic.

Ik kan best weer proberen om contact met Perkouw op te nemen, maar ik zie daar geen uitkomst meer in.

[ Voor 0% gewijzigd door Microkid op 07-02-2014 08:21 ]

Pagina: 1

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.