Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik speel met het idee om een goedkope 7" Android tablet in te zetten als standalone wekker.

Helaas ben ik niet al te bekend met Android als OS. Mijn idee is als volgt, op het moment dat de wekker gaat start het laatste NOS journaal vervolgens zou ik het liefst zien dat hij een Spotify playlist laat horen (shuffle). Natuurlijk moet de wekker automatisch fullscreen opstarten. Een mooie extra feauture zou het op afstand instellen van de wekker zijn.

Via Google ben ik niet veel wijzer geworden, heeft iemand dit al vaker gedaan of een idee hoe ik dit aan kan pakken? Van daar uit kan ik dan verder zoeken/bouwen.

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-11 15:40
Volgens mij is dit niet mogelijk... Je kunt vast wel met een wekker app een MP3'tje als alarm instellen maar het NOS Journaal erbij openen en of Spotify gaat hem niet worden.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:13

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dylan93 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:04:
Volgens mij is dit niet mogelijk... Je kunt vast wel met een wekker app een MP3'tje als alarm instellen maar het NOS Journaal erbij openen en of Spotify gaat hem niet worden.
Is er niet gewoon een weblink van het NOS Journaal? Lijkt me dat dat best te schedulen is.

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-11 15:40
MikeyMan schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:07:
[...]

Is er niet gewoon een weblink van het NOS Journaal? Lijkt me dat dat best te schedulen is.
Ik moet de eerste wekker app nog tegenkomen die een url opstart...

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:13

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dylan93 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 12:35:
[...]

Ik moet de eerste wekker app nog tegenkomen die een url opstart...
Het hoeft toch niet perse een wekker-app te zijn? Als je een scheduled actie kunt aanzetten met een beltoon en een link, ben je er ook.

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:21
Das lekker instellen dan, als je afwijkende schemas nodig hebt. Ik denk ook dat het hem niet gaat worden.

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-11 09:28
Misschien dat je met behulp van Tasker een aardig eind kan komen. Je kan daar zo gigantisch veel instellen dat het misschien ook wel mogelijk is om te doen wat jij wilt. Je kan dan namelijk aan de hand van een variable tijd (die je dus instelt als je je wekker tijd instelt) een bepaald script/opdracht uitvoeren op de door jouw ingestelde tijd.
Pagina: 1