Ik zoek een printer die ik enkel voor het uitprinten van officiële documenten en facturen gebruiken zal.
Mijn voorkeuren:
* € 100 max.
* scherpe z/w afbeeldingen kunnen printen
* kleur is geen vereiste
* het dient zuinig met de inkt te zijn.
* papieraanvoer dient horizontaal te geschieden ter voorkoming van stofvorming binnenin het apparaat
* goede driver ondersteuning fabrikant
* een Inkjet dient zonder problemen op enkel de z/w tank te kunnen functioneren
* Het apparaat mag niet hoger zijn dan 20-22cm
Over printers die nog goedkoper zijn hoor ik geregeld klachten als: dat het lawaaiig is en/of dat het niet zuinig met de inkt omspringt/de inkttanks nogal duur [in het gebruik] zijn...
Enfin, na een tijdje gezocht en reviews gelezen te hebben, kom ik voorlopig op de twee volgende printers uit:
de Canon i-Sensys LBP6000B (laser)
Neemt erg veel stroom, maar daar staat tegenover dat het slechts een paar keer in de maand in actie hoeft te komen én er geen inktkoppen zijn die kunnen uitdrogen.
of
de Epson Stylus Sx425w (Inkjet)
Deze of een vergelijkbare printer, geniet aan één kant de voorkeur doordat het een 3in1 apparaat is én over Wifi beschikt.
Dit zal mijn allereerste printer worden en ik weet eigenlijk niet waar ik aan begin
NB, op Kieskeurig krijgen de laser en de inkjet prima kritieken.
Mijn voorkeuren:
* € 100 max.
* scherpe z/w afbeeldingen kunnen printen
* kleur is geen vereiste
* het dient zuinig met de inkt te zijn.
* papieraanvoer dient horizontaal te geschieden ter voorkoming van stofvorming binnenin het apparaat
* goede driver ondersteuning fabrikant
* een Inkjet dient zonder problemen op enkel de z/w tank te kunnen functioneren
* Het apparaat mag niet hoger zijn dan 20-22cm
Over printers die nog goedkoper zijn hoor ik geregeld klachten als: dat het lawaaiig is en/of dat het niet zuinig met de inkt omspringt/de inkttanks nogal duur [in het gebruik] zijn...
Enfin, na een tijdje gezocht en reviews gelezen te hebben, kom ik voorlopig op de twee volgende printers uit:
de Canon i-Sensys LBP6000B (laser)
Neemt erg veel stroom, maar daar staat tegenover dat het slechts een paar keer in de maand in actie hoeft te komen én er geen inktkoppen zijn die kunnen uitdrogen.
of
de Epson Stylus Sx425w (Inkjet)
Deze of een vergelijkbare printer, geniet aan één kant de voorkeur doordat het een 3in1 apparaat is én over Wifi beschikt.
Dit zal mijn allereerste printer worden en ik weet eigenlijk niet waar ik aan begin
NB, op Kieskeurig krijgen de laser en de inkjet prima kritieken.
[ Voor 1% gewijzigd door John Stopman op 07-01-2013 21:48 . Reden: Opmaak ]
Wust um yn 'e moele ha? :p