Ik heb een gek probleem met mijn laptop. Gistermiddag werkte alles perfect (Overigens toen ook een backup gemaakt, mogelijk files kwijt zijn is dus geen issue), en vanmorgen startte ie ook goed op. Ik wilde een paar vakantie filmpjes van een SD-kaartje naar mijn SSD verplaatsen, daarvoor was echter te weinig ruimte. Dus een film weggegooid en alsnog de video's op mijn laptop gezet. Ondertussen nuttigde ik even een ontbijtje, en toen ik terugkwam stond de laptop in BIOS. Geprobeerd soft te rebooten, maar de laptop kwam weer direct in BIOS. Als ik naar het lijstje SATA poorten keek, was elke poort leeg. Toen de laptop hard uitgezet, en geboot. Windows 7 start tot het opstarten logo, daar blijft hij een tot een paar minuten hangen, en dan reboot ie en komt ie in BIOS. Die volgorde herhaalt zich nu elke keer zo.
Ook lukt het niet om van Ubuntu (Op een USB) te booten. In eerste instantie lukte dat, maar toen het browserscherm net tevoorschijn was getoverd, freezede ie. Nu boot Ubuntu ook niet meer.
Op dit moment ben ik bezig met een Memtest, maar die zit al zonder errors in pass 5.
Hier kan je de specs vinden: pricewatch: Asus Zenbook UX31E-RY009V (Zilver)
Ook lukt het niet om van Ubuntu (Op een USB) te booten. In eerste instantie lukte dat, maar toen het browserscherm net tevoorschijn was getoverd, freezede ie. Nu boot Ubuntu ook niet meer.
Op dit moment ben ik bezig met een Memtest, maar die zit al zonder errors in pass 5.
Hier kan je de specs vinden: pricewatch: Asus Zenbook UX31E-RY009V (Zilver)