Acer 5920g bios wachtwoord veranderd naar ENTER

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVH7
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 04-07 22:21

TVH7

Tango Victor Hotel Seven

Topicstarter
Goedenavond Tweakers!

Vandaag oude laptop Acer5920g maar eens uit de kast gehaald om er linux op te zetten. Ik had vroeger hier altijd een bios wachtwoord op. Vandaag dus aangezet en in de bios gegaan om de boot prioriteit aan te passen naar USB omdat ik daar linux op heb staan. Dit ging echter niet en ik kon het niet aanpasssen. Vervolgens heb ik toen maar de wachtwoorden gereset (bios) ik heb mijn oude ww ingetypt en als nieuw ww <enter> gedaan. En gereboot het probleem is echter dat ik er niet meer inkom ( ook niet in windows wat er op stond )ook probeer ik enter enz. Hij blijft vermelden dat het wachtwoord incorrect is. Nu weet ik wel dat er een oplossing is om je bios batterij eruit te halen maar ik heb daar eigenlijk niet zo veel zin in omdat dan ook mijn tijd niet meer correct is.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen misschien is er bijvoorbeeld een standaard wachtwoord ofzo.!

Alvast Bedankt,
Timo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:32
Heb je geen bootmenu met F11 oid? Dan kan je in iedergeval verder gaan met het installeren. Er zijn geen standaardwachtwoorden, in iedergeval die zijn mij niet bekend.

Naast dat zit er niks anders op dan of een jumper BIOS reset uit voeren of de batto er even uithalen.

*Of is het 't wachtwoord dat je moet opgeven als je boot?

[ Voor 12% gewijzigd door xzaz op 07-01-2013 20:22 ]

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVH7

TVH7

Tango Victor Hotel Seven

Topicstarter
Wachtwoord dat je moet opgeven als je boot dus kan niks aanpassen kan ook niet in os

[ Voor 33% gewijzigd door TVH7 op 07-01-2013 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVH7

TVH7

Tango Victor Hotel Seven

Topicstarter
anyone?