Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• diquan2001
  • Registratie: september 2002
  • Nu online
Hallo Tweakers ,

Heeft iemand van jullie ervaring met dit toestel ??
Ik zit eraan te denken om dit toestel te gaan kopen als vervanger voor mijn huidige Sony KDL-55EX500

Ik heb heb al wat rond gezocht op Google maar kon daar niet echt goede reviews of gebruikers ervaringen vinden .

Qua specs ziet de Sharp LC70LE740E er wel goed uit .Alleen ben ik nog een beetje aan het twijfelen over het andere 70" model de LC70LE835E .

Zijn de verschillen echt zichtbaar ? en wat zijn nou de echte grote verschillen ??
Want 2149 eurootjes tegen de 3999 eurootjes is toch wel een heel groot verschil .

Graag jullie input zodat ik toch een beetje de goede richting ga met mijn beslissing .

http://tweakers.net/pricewatch/compare/621/300408;300410/

Samsung Note 9,Samsung Galaxy Note Pro 12.2

• Dimens
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 12:38
Als ik jou was, zou ik nog even wachten. Op dit moment worden er ontzettend veel televisies op de CES getoond waar veel interessante en mooie modellen tussen zitten. Zie ook de frontpage met alle berichten en lees ze eens door. Wie weet vang je iets op wat van pas kan komen.

Oh en dit mag je eigenlijk openen in CEA, aangezien het daarvoor is bedoeld.

• diquan2001
  • Nu online
Even een bump omhoog .Kost deze tv nu 0,00 eur bij Update.nl ???
Wat als ik het nu bestel ???

http://www.update.nl/NL/B...detail&artcode=LC70LE740E

• Fietsbel
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dan krijg je de tv niet uitgeleverd, de prijs is onrealistisch laag dus je kan het ook niet afdwingen bij een rechter. Google maar eens op webshop + foute prijzen. Zelfs hier op tweakers zul je genoeg topics tegenkomen dat producten met extreem foute prijzen niet worden uitgeleverd. Een enkele keer wel als het gaat om een te overbruggen verschil b.v. een product van 70 voor 40, vaak wil je webshop het dan wel uitleveren omdat het gelijk ook een goede naam met zich mee brengt. In het geval van de tv zal dat niet zo zijn.

39

• diquan2001
  • Nu online
Dankje voor je snelle reactie.. 8)7 8)7 Wel jammer was een mooi prijsje :)
quote:
Fietsbel schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 20:06:
Dan krijg je de tv niet uitgeleverd, de prijs is onrealistisch laag dus je kan het ook niet afdwingen bij een rechter. Google maar eens op webshop + foute prijzen. Zelfs hier op tweakers zul je genoeg topics tegenkomen dat producten met extreem foute prijzen niet worden uitgeleverd. Een enkele keer wel als het gaat om een te overbruggen verschil b.v. een product van 70 voor 40, vaak wil je webshop het dan wel uitleveren omdat het gelijk ook een goede naam met zich mee brengt. In het geval van de tv zal dat niet zo zijn.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True