Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe Laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben echt een leek als het gaat om computer en ben op zoek naar een nieuwe laptop.
We deelden thuis een grote ouwe laptop die het heeft begeven.

Prettig vonden we het grote scherm 17,3 inch en de HDMI-aansluiting en dat hij Full-HD was en dat zoeken we ook weer. Een SSD schijf naast de gewone schijf is prettig. Maar die lijken zeldzaam bij 17 inch schermen.
Intel Core i7?
Geheugen: 12GB?
Videokaart: NVIDIA Geforce GT650M 2GB VRAM?
We zijn geen hardcore gamers, maar hij moet wel lekker snel zijn.

We hebben een budget van maximaal 1000,- euro

Als je ons verder kan helpen zou dat top zijn!

• twooggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:58
In combinatie met die hoeveelheid geheugen gaat dat niet lukken. Als je met minder genoegen neemt kun je bij www.BTO.eu wel wat vinden. Houd er wel rekening mee dat bij de basisprijs geen besturingssysteem inbegrepen is.

In de pricewatch kom ik op deze:
pricewatch: Lenovo IdeaPad Y500-MBG2BMH

Verwijderd

Lees dit is door: LAA beleid

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 16:52
Wat wil je allemaal doen met je laptop? Dat hangt er erg vanaf of je al deze power wel nodig hebt. Lees inderdaad eens het LAA beleid door.

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Verwijderd

Topicstarter
ik zou de laptop vooral gebruiken voor entertainement en zou er wel een beetje op willen kunnen gamen.
prijs 1000< (euro)
grootte 17"+
gewicht niet erg van belang, ben niet van plan veel mee te slepen
geen merkvoorkeuren

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 16:52
Welke games speel je dan zoal?

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Verwijderd

Topicstarter
o.a. battlefield 3
assassins creed 3
in de toekomst bioshock infinite
hoge settings is niet zozeer belangrijk

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-11 13:55

RoofTurkey

PredatorKalkoen

(jarig!)
Dell Inspiron 17R, kost geloof ik (na kortingen: Dell Waardebonnen Topic - Deel 2) iets van 700-800 euro en dan heb je een quadcore i7, 8GB geheugen, GT650M 2GB, etc. en dan kun je er van het overgebleven geld een 256GB SSD erbij zetten (http://support.dell.com/s...s/ins7720/en/om/om_en.pdf) en indien nodig ook wat meer geheugen, maar dat lijkt me op het eerste gezicht in jouw geval niet nodig ;) . Veel succes nog met je zoektocht :P .

Grillmeister

Verwijderd

Je hebt niet meer dan een i5'je nodig aangezien je toch geen fotobewerking of andere zware programma's gebruikt. Een i7 biedt geen meerwaarde voor gamen, die voorkeur kan je dus schrappen.

Maar als je toch geen moeite wil doen voor jezelf, waarom wij dan wel voor jou? Kom zelf eens met een voorstel voor een laptop.

Verwijderd

Topicstarter
hartelijk dank voor jullie tips en suggesties en uiteindelijk ga ik voor de Acer ASV3

doei, pacop
Pagina: 1