Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[C#] Remote Registry openen

Pagina: 1
Acties:
  • 224 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een stukkie c# code die registry naar een remote computer, maar dan niet in de programeer code, maar echt in regedit.exe

Dus normaal zou je volgende doen:
- Start regedit
- Click op File
- Click op Connect to Remote Registry
- Type PC naam
- Click op Check Names
- Wacht tot hij PC gevonden heeft
- Click op OK

Nu moet deze code onderdeel uitmaken van groter programma en helaas enige code die ik tot nu toe gevonden heb op internet gaat over connecten binnen de code, niet connected via de applicatie regedit. Heb dit nodig in verband met de Ondersteunings werkzaamheden van technicians.

Iemand een idee?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar vind ik...?
Kan iemand even...?
Zoals je in bovenstaande links zult lezen is "een stukkie c# code zoeken" hier niet de bedoeling. In de Devschuur® hebben we 't over zélf maken/programmeren. Hanteer je bij 't openen van een topic onze Quickstart dan zul je daarin lezen dat we wel wat meer eigen inzet verwachten en o.a. graag willen zien wat je zelf al geprobeerd/gezocht/gevonden hebt, wat er niet werkt, waarom je denkt dat dat zo is etc. Geen van die zaken zie ik terug in je topic, alleen maar wensen; dat is een scriptrequest en gaat dus daarom op slot.

Desondanks welkom op T.net en een leuke tijd gewenst hier! :w

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.