Nvidia kondigt Tegra 4-soc met vier Cortex A15-kernen aan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Stopman
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
6e kolom, 2e alinea:
Tegra 4 is de eerste soc van Nvidia met een ingebouwd modem voor draadloze communicatie via mobiele netwerken. Dit modem, genaamd de Icera i500, kan niet enkel overweg met 3g-netwerken, maar heeft ook ondersteuning heeft voor de 4g-technologie lte. De modemchip bestaat uit acht losse processors die alle modemfunctionaliteit in software uitvoeren; het gaat dus niet om een fixed-function-ontwerp.
...staat 1 'heeft' te veel ;)

nieuws: Nvidia kondigt Tegra 4-soc met vier Cortex A15-kernen aan

[ Voor 15% gewijzigd door John Stopman op 07-01-2013 15:49 . Reden: Link vergeten ]

Wust um yn 'e moele ha? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-07 16:50
Beste plek om te melden is Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 41

Hij is daar nog niet gemeld dus ik laat de eer aan jou. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Stopman
Spel- en tikfouten zijn naar mijn weten fouten als "vout" (spelfout) of "gneaamd" (tikfout).

Dit topic gaat echter over incorrecte zinsbouw doordat een gedeelte van de txt ná een gedeeltelijke re-write, niet opgeschoond werd.

(of ik moet de regels m.b.t. dit specifieke forum, verkeerd begrepen hebben :D )

[ Voor 23% gewijzigd door John Stopman op 08-01-2013 00:15 . Reden: Zinsbouw: Ha! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-07 16:50
Ok, de specifieke regels laat ik even aan een modje over, maar zelf gooi ik dingen zoals een woordje teveel ook in het spelfouten topic. Daar wordt het snel opgepakt en het is ook niet echt een major dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Stopman
Ok, ik zag ook al dat men daar niet over valt :)

[ Voor 3% gewijzigd door John Stopman op 08-01-2013 11:27 ]