Poster printen, wat te doen?

Pagina: 1
Acties:
  • 483 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Beste Tweakers,

Ik heb een aantal mooie hoge resolutie prints op mijn computer staan, en ik zou ze graag willen printen. Echter is de lokale copyshop mijns inziens niet bepaald denderend, dus vroeg ik mij af of ik online ook het zou kunnen aanleveren en een stuk of 2 posters kan bestellen? Nu vind ik wel een aantal shops, maar die lijken vooral geinteresseerd in hogere aantallen verkopen en zijn dus eerder voor bedrijven dan voor particulieren. Als iemand tips heeft hoor ik het graag!

TB 1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prein2
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online

prein2

Monument verduurzamen is leuk

ik vraag me af hoe je gezocht hebt. bijna elke online fotoprintservice biedt dit aan.
bijvoorbeeld foto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Blijkbaar verkeerde zoektermen gebruikt, maar bijvoorbeeld een aantal shops had op het formaat dat ik wilde, bijvoorbeeld iets van 50*70, prijzen van 15-20 euro als je er minder dan 50 bestelde. Maar bedankt, ik bekijk foto.com wel even. Hebben een stuk scherpere prijzen in ieder geval. Kan een slotje op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat je ook je ervaringen dan nog even weten, ook van je verdere zoektocht? Dan is het ook nog leuk voor anderen die iets soortgelijks zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:48

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik zou zeggen: kijk eens in Foto & Video Workflow, daar staan volgens mij wel topics over ervaringen met online foto-afdrukdiensten. Dit past in elk geval niet helemaal in het Shopping Forum, dus doe ik dit topic op slot.

Succes met je zoektocht en open vooral een nieuw topic in Foto & Video Workflow als je tijdens je zoektocht nog met concrete vragen of discussiepunten blijft zitten. In zijn huidige vorm vind ik dit topic iets te mager om het simpelweg daarheen te verplaatsen :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.