Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 495979

Topicstarter
Hallo,

Ik heb het beeldscherm van mijn MBP 13 inch zelf vervangen (buiten de garantie).
Nu is alleen de display cable te kort, heb m al open gemaakt en kabel los gemaakt van het moeder bord, maar nog steeds krijg ik weinig speling in de kabel.

Heeft iemand enig idee of die zwarte bak (strook) op je macbook eraf kan. Dit is dus het gedeelte in de scharnier?

Zodat ik kan kijken waarom de kabel niet lekker zit of iets ?

Helaas nergens te vinden op ifixit etc....

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Google Ongeveer 8.080.000 resultaten (0,35 seconden)
Ik tik in op google en vind

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 495979

Topicstarter
Je leest mijn vraag niet denk ik zo?

Ik wil graag de zwarte rand eraf halen tussen het scherm en het toetsenbord (scharnier). Dat staat in geen een guide uitgelegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Waarom heb je niet eerst een filmpje bekeken. Dan weet je tegen welke problemen je aan kan lopen.
Die zwarte balk is niet te verwijderen je moet je onderkant open maken

[ Voor 49% gewijzigd door J.S. Bach op 08-01-2013 12:56 ]

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:47
Nivida_intel schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 12:53:
Waarom heb je niet eerst een filmpje bekeken. Dan weet je tegen welke problemen je aan kan lopen.
Die zwarte balk is niet te verwijderen je moet je onderkant open maken
[video]
Nou nou... eerst heb je duidelijk niet gelezen en vervolgens kat je nog eens richting de TS.. wel beleefd blijven hoor.

Je hebt duidelijk niets constructiefs toe te voegen dan wat linkjes waar de TS gezien de vraag niets aan heeft... voeg dan aub niets toe, scheelt voor iedereen.

@TS... Nee, zonder het apparaat echt bijna volledig te demonteren kan dat er niet af. Ik snap overgens ook niet zo goed waarom? De kabel zit in de laptop, niet aan het scherm wat je net hebt vervangen... die kabel kan toch niet ineens korter zijn geworden? Ik vermoed dat je tussendoor iets hebt gedaan waardoor die kabel naar binnen is geschoten?... dichtgeklapt zonder de monitor erin misschien?

Iets duidelijk het probleem omschrijven aub want zoals het nu overkomt klinkt het een beetje vreemd... plaatjes zeggen ook meer dan 1000 woorden meestal.