Goedkope en betrouwbare Microsoft Points

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Ik wil graag 1200 Microsoft Points (Xbox Live Points) kopen, en heb op diverse plaatsen op tweakers gezien dat er websites zijn die deze punten een stuk goedkoper aanbieden, en waar je ook met iDeal kunt betalen.

Ik heb met Google een aantal van deze website gevonden, de goedkoopste die ik tegen ben gekomen is €13,00 voor 1200 Points.

Nou vraag ik me af of deze websites wel betrouwbaar zijn, en of iemand misschien nog goedkopere (en betrouwbare) websites weet hier voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:03
Volgens mij zie je als je iets naar onderen kijkt / scrolt dat je de feedback ziet.. Zegt al genoeg lijkt mij?

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Niet online
BaZnGaNL schreef op maandag 07 januari 2013 @ 12:18:
Volgens mij zie je als je iets naar onderen kijkt / scrolt dat je de feedback ziet.. Zegt al genoeg lijkt mij?
Als die feedback van echte personen af komt wel.

Maar goed, laten we daar maar van uit gaan dan, rest me alleen nog de vraag of iemand goedkopere websites weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaveHam
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

HaveHam

I've done worse

Ze bieden Paypal aan dus daarmee betalen zou je het risico kunnen verkleinen.

Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Niet online
HaveHam schreef op maandag 07 januari 2013 @ 12:27:
Ze bieden Paypal aan dus daarmee betalen zou je het risico kunnen verkleinen.
Ik heb geen creditcard en ik dacht dat dat nodig is voor PayPal, maar dit kan ik fout hebben.

Als ik op de facebookpagina van dit bedrijf kijk zie ik heel wat meer klachten. Iemand ervaring met een andere (of goede ervaring met deze) winkel? Vind het risico wat aan de hoge kant met al deze klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Devin19 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 12:54:
[...]
Ik heb geen creditcard en ik dacht dat dat nodig is voor PayPal, maar dit kan ik fout hebben.
Creditcard is niet nodig voor PayPal, normale bankrekening is al genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-07 16:35
voor €2 meer kun je toch ook bij mediamarkt of intertoys terecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IseT
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:53
Is betrouwbaar. Ik heb er vaker besteld. Zo'n 3 á 4 keer. 2 keer een 12 maanden abbonement en 2 keer 2100 punten dacht ik. Ik heb 1 keer wat gehad dat de punten die ik kocht niet werkten ivm code al gebruikt, maar dat werd dezelfde dag nog verholpen met wat emailen naar de helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:02
:P Heb afgelopen 8-10 dagen 21000 ms points verkocht voor 17,95 per 2100 points, al sinds eind vorig jaar had ik ze in V&A geplaatst maar heb er hier 0 verkocht, allemaal via marktplaats... tjah sinds tweakers v7 is V&A een stuk stiller..

(en ja, helaas zijn ze nu op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258387

Ik koop mijn live kaartjes en punten altijd via ebay. Snelle service en betrouwbaar. Codes binnen een half uur, en vaak sneller, in de mail.

Ik koop ze hier:

http://myworld.ebay.de/mmoga_ltd/?_trksid=p4340.l2559

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Ik koop het zelf altijd bij http://www.livecodes.nl betrouwbaar en snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-07 21:32
En alle spammers komen weer lang, ga gewoon naar eBay.de vaak goedkoper en ook veiliger. Daarnaast gaat het om een virtueel artikel en die vergoedt PayPal niet bij problemen. 8)

[ Voor 33% gewijzigd door NotSoSteady op 07-01-2013 14:00 ]

Pagina: 1