Hallo,
in mijn applicatie gebruik ik op verschillende plekken een StreamWriter om fout meldingen te loggen naar een text bestand. Maar op een gegeven moment komen er twee na elkaar en dat gaat dus fout. Voorbeeld:
De FileStream open ik zo:
test 1 wordt wel opgeslagen in het bestand maar bij test 2 zegt hij dat de stroom niet schrijfbaar is.
Op google kon ik niet iets vergelijkbaars vinden en handmatig de eerste StreamWriter sluiten hielp ook niet.
Weet iemand waarom deze foutmelding komt en hoe het op te lossen is?
Mvg.
in mijn applicatie gebruik ik op verschillende plekken een StreamWriter om fout meldingen te loggen naar een text bestand. Maar op een gegeven moment komen er twee na elkaar en dat gaat dus fout. Voorbeeld:
C#:
1
2
| using (StreamWriter sw = new StreamWriter(fs)) { sw.WriteLine(DateTime.Now + " test 1"); } using (StreamWriter sw = new StreamWriter(fs)) { sw.WriteLine(DateTime.Now + " test 2"); } |
De FileStream open ik zo:
C#:
1
| fs = new FileStream("LocatieNaarLogBestand.txt", FileMode.Append, FileAccess.Write); |
test 1 wordt wel opgeslagen in het bestand maar bij test 2 zegt hij dat de stroom niet schrijfbaar is.
Op google kon ik niet iets vergelijkbaars vinden en handmatig de eerste StreamWriter sluiten hielp ook niet.
Weet iemand waarom deze foutmelding komt en hoe het op te lossen is?
Mvg.