Hallo,
Eerste post hier, ik zit met een probleem en hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb een werkend systeem hier (op mijn werk) met een Asus P6T SE moederbord en daarin 2 sets van 3x2 GB (12 GB dus). Aangezien dit te weinig is momenteel (veel After Effects en 3D Max etc) was het idee om dit te upgraden naar 24 GB.
Hiervoor hebben we de volgende kit besteld:
Crucial CT3KIT102472BQ1139
Nu heb ik vanochtend deze geprobeerd in de pc te plaatsen maar niks werkt.
Wat ik al heb gedaan:
- Bios geupdate naar rev. 0908
- Enkele strip geplaatst in A1 (de 1e oranje)
- Enkele strip van het oude geheugen geplaatst in A1 (werkt perfect, 2 GB wordt herkend)
Daarbij geeft het moederbord geen piepje, maar dat deed hij in het verleden ook al niet. Hij piept alleen 2 x kort als je hem afsluit, verder geeft hij nooit een piep.
Heb het geheugen gekocht bij Azerty, maar deze zijn pas vanaf 2 uur telefonisch te bereiken, dus ik wilde het eerst hier proberen
Iemand tips/suggesties wat ik nog kan doen?
Alvast bedankt!
Eerste post hier, ik zit met een probleem en hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb een werkend systeem hier (op mijn werk) met een Asus P6T SE moederbord en daarin 2 sets van 3x2 GB (12 GB dus). Aangezien dit te weinig is momenteel (veel After Effects en 3D Max etc) was het idee om dit te upgraden naar 24 GB.
Hiervoor hebben we de volgende kit besteld:
Crucial CT3KIT102472BQ1139
Nu heb ik vanochtend deze geprobeerd in de pc te plaatsen maar niks werkt.
Wat ik al heb gedaan:
- Bios geupdate naar rev. 0908
- Enkele strip geplaatst in A1 (de 1e oranje)
- Enkele strip van het oude geheugen geplaatst in A1 (werkt perfect, 2 GB wordt herkend)
Daarbij geeft het moederbord geen piepje, maar dat deed hij in het verleden ook al niet. Hij piept alleen 2 x kort als je hem afsluit, verder geeft hij nooit een piep.
Heb het geheugen gekocht bij Azerty, maar deze zijn pas vanaf 2 uur telefonisch te bereiken, dus ik wilde het eerst hier proberen
Iemand tips/suggesties wat ik nog kan doen?
Alvast bedankt!