Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop for gaming and light stuff

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze laptop is puur voor gaming en een klein beetje werk. Mobiliteit is niet belangrijk aangezien ik daarvoor een ander klein pc-tje heb, voor school en om mee te nemen en dergelijke. Toch ben ik echt op zoek naar een laptop en geen desktop, ondanks dat het duurder is helaas..

Dus in het kort:
- Mijn nieuwe laptop hoeft niet meegenomen te worden, werkt echt een beetje als desktop vervanger, maar dan wel op schoot, dus liefst 17 inch (niet kleiner, niet groter)
- Het is vooral voor het spelen van games, en dan denk ik vooral in de categorie van MMO's zoals op dit moment guild wars 2, maar heb ook een tijdje Eve gespeeld en er zijn ook wel een aantal andere games die ik zou willen spelen, geen first person shooters, maar wel sommige race games of dergelijke, die op Mac helemaal niet draaien. Eigenlijk moet hij gewoon 'alle' games soepel en netjes kunnen draaien
- Aan het budget moet het niet liggen, in principe is er geen budget en is alles goed, MAAR .. ik wil proberen het wel onder de 2000 euro te houden...
- Kwa merk kan ik alleen zeggen dat ik geen Acer wil, slechte ervaringen mee, en er hoeven niet per se allerlei gamer gimmicks op de laptop te zitten, fancy lampjes en dergelijke. Het zit me niet dwars als het er wel op zit, maar als ik voor minder geld dezelfde hardware kan krijgen.. dat liever..

Wie heeft ideeen voor mij?

EDIT:
Ben al wel aan het kijken geweest naar de MSI GT70 .. iemand daar ervaring mee?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2013 12:04 ]

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-11 13:55

RoofTurkey

PredatorKalkoen

(jarig!)
Ten eerste is de beste (gaming) laptop op het moment de Alienware M17X (R4). Voor info over welke configuratie je hiervan het beste kunt nemen en hoe je kortingen kunt toepassen, kijk dan eventjes hier [Ervaringen] Alienware producten - Deel 1.

Als je dat toch teveel (qua gewicht en grootte) van het goede vindt, dan is de razer blade ook een goed alternatief. Je krijgt dan wel mindere goede performance tegen een hogere prijs, maar persoonlijk is hij qua design filosofie toch wel redelijk gelijk met de apple laptops (dun, licht, goede accuduur, etc.). Waar je hem kunt kopen, dat weet ik alleen niet :S .

Grillmeister

• marineII7
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-11 16:43
De razers vind ik wel heel erg duur, dat niet alleen ik kan ze ook alleeb op de originele site vinden http://www.razerzone.com/store/choose/razer-blade
Mmo's zijn meestal niet de zwaarste spellen dus als je geen metro 2033 battlefield 3 of farcry 3 op max settings wilt spelen zal de gt650( met een beetje overclock werk eigenlijk een 660) in een lenovo y500 voldoen zet er een mooi SSD in en ben je denk ik wel klaar. Iets duurder lijkt me niet nodig en het design is mooi rustig maar wel rood verlicht toetsenbord wat ik zelf heel gaaf vind
pricewatch: Lenovo IdeaPad Y500-MBG2BMH

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
Helaas is de y500 een 15 inch..
Alienware m17x.. Met amd hd7970m..
Kost je net geen 1600 euro en heb je dus geld over voor een goede ssd en een ram upgrade.

Top notebooks.. Mijn inziens de enige keuze hier met dit budget

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Verwijderd

Topicstarter
Thanks for the tips. Lenovo ziet er inderdaad wel goed uit, maar jammer dat hij inderdaad maar 15 inch is..

Dus toch Alienware, toch goede dan? Ik ga er nog eens naar kijken :)

Verwijderd

aron225 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:35:
Helaas is de y500 een 15 inch..
Alienware m17x.. Met amd hd7970m..
Kost je net geen 1600 euro en heb je dus geld over voor een goede ssd en een ram upgrade.

Top notebooks.. Mijn inziens de enige keuze hier met dit budget
€ 1,450-ish momenteel.

In het 17" segment kan je moeilijk iets anders aanschaffen dan de M17x. Omdat die nu eenmaal honderden euro's goedkoper is dan de concurrentie. In het 15.6" segment is de Y500 redelijk sterk, maar ik ben er sinds kort achter dat er enorm veel klachten over het touchpad te vinden zijn.
Pagina: 1