gainward gtx680 prijs?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-06 20:37
Ben dus bezig met de aanschaf van een gtx670 (als vervanger van de 4870x2) en op zoek naar de beste prijs/goede leverancier kwam ik deze tegen

pricewatch: Gainward GeForce GTX 680 Phantom

Een GTX680 voor de prijs van een gtx670.....

De volgende dingen lees ik
- Het is een 3-slots kaart dus geen SLI meer (vind ik geen issue want heb mijn buik vol van SLI/CFX)
- in vergelijk slecht overklokbaar (was ik toch al niet van plan)

maar ja.... waar zit de andere addertjes?

Nog iets: als mijn voeding de 4870x2 (stroomvreter) aankan...dan is een gtx670/680 toch helemaal al geen issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Dit is een prijs die is gebasseerd op design. Dit is een van de weinige kaarten waarvan ik zeg dat heel erg mooi is. EVGA heb ik en dat design spreekt me wel aan. Het is feitelijk het design. En als je niet gaat overklokken en ook geen sli draaien, waarom dan niet doen? (persoonlijk mening)

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Heb dit altijd al een mooi design gevonden.
En die prijs is natuurlijk helemaal goed.
Enige nadeel idd is dat het geen echte oc kaart is maar ja als je je daar toch niet mee bezig houdt is dat geen probleem.
En als je psu een 4870x2 aankan dan heeft hij met een 680 geen moeite.

[ Voor 5% gewijzigd door calsonic op 07-01-2013 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:13
Superdikke kaart voor een érg mooie prijs. Belachelijk dat deze 100 euro goedkoper is om het "design". Een GTX680 is toch gewoon een GTX680?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:08

Thomg

Aww yiss

What the... Als ik het geld had kocht ik er nu 10 in. 100 euro onder de nieuwprijs, wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:25
Gainward zal wel een fout hebben gemaakt bij de prijzen, hij is bij 5 webshops zo goedkoop.

goed, enjoy it while it lasts :P

[ Voor 16% gewijzigd door haarbal op 07-01-2013 11:16 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:45

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Heb er net 1 besteld, ben benieuwd.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Laatst online: 21:39

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik heb m net gemeld in het algemene korting topic in SF hier op t.net. t lijke me niet dat de webshops de fout in zjin gegaan.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
idem.... ik heb hem ook besteld. Inderdaad 'Enjoy while it lasts'.....

Ik hoop wel dat ik de bestaande 6+8 pins stekkers die nu mijn 4870x2 voeden kan gebruiken. heb niet zo'n zin om de halve pc te slopen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Kaart heeft 1x 6 en 1x 8 pins zover ik zag in reviews.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-04 13:18
Ik heb er net ook een besteld, nu maar hopen dat hij ook daadwerkelijk geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Net een mail gehad, niet leverbaar.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg
  • Laatst online: 00:08

Thomg

Aww yiss

Dat kwam niet heel onverwacht :+

[ Voor 4% gewijzigd door Thomg op 07-01-2013 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
niet leverbaar bij azerty. Heeft iemand ook bij salland.eu besteld? zijn deze wel leverbaar?

[ Voor 69% gewijzigd door androidlover op 07-01-2013 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Die zullen wel dezelfde leverancier hebben, kijkende naar de prijsrange.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-07 15:25
welke shops geven dat aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Hij is nog alleen nog bij Salland te bestellen voor die lage prijs de rest is al duurder.

Ook hier nog:
http://www.flevowebwinkel...-4260183362517.html?ref=9

[ Voor 42% gewijzigd door calsonic op 07-01-2013 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Prijs is nu een stuk hoger bij azerty, lijkt mij dus prima leverbaar.

Heb gemaild voor een "alternatief"

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
wat een stelletje bij Azerty.... eerst een beetje de prijs lekker laag houden zodat ze bovenin de lijst van 'goedkoopste leverancier' komen en puntje bij paaltje zeggen ze
'niet leverbaar' en dat terwijl ie dus WEL leverbaar is..... vertrouwen in deze tent is al bij voorbaat nul-komma-nul.

Weet ik ook wel dat de prijs voor die 680 wel laag was maar maar het is geen gevalletje 'komma verkeerd' (55,30 eur of zoiets)....

Ik heb de order gecancelled en ben heel benieuwd hoe snel ze zijn met terugstorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
LaFleche schreef op maandag 07 januari 2013 @ 15:02:
wat een stelletje bij Azerty.... eerst een beetje de prijs lekker laag houden zodat ze bovenin de lijst van 'goedkoopste leverancier' komen en puntje bij paaltje zeggen ze
'niet leverbaar' en dat terwijl ie dus WEL leverbaar is..... vertrouwen in deze tent is al bij voorbaat nul-komma-nul.

Weet ik ook wel dat de prijs voor die 680 wel laag was maar maar het is geen gevalletje 'komma verkeerd' (55,30 eur of zoiets)....

Ik heb de order gecancelled en ben heel benieuwd hoe snel ze zijn met terugstorten.
Tsjah, ik wacht ook nog op mijn geld. Ben benieuwd hoe salland.eu het oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
salland.eu zet hem nu voor 503,50 te koop.

Ik weet niet wie er heeft zitten slapen maar het lijkt er hoe langer hoe meer op dat 1 winkel een tikfout gemaakt heeft (de 670 prijs bij de 680 gezet) en dat anderen qua prijs er dan 'automatisch' onder of in de buurt gaan zitten zonder te controleren of het een beetje reeel is?

Of Gainward heeft inderdaad -heel- tijdelijk een aanbieding gehad.... het was te mooi.... terug naar de 670 dan maar (ook geen straf :-) )

edit: nu zelfs niet meer leverbaar bij Salland :-(

[ Voor 5% gewijzigd door LaFleche op 07-01-2013 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
Ik krijg van salland ook mail dat ie niet meer leverbaar is... Als alternatief geven ze een 680 op die 2 gb extra geheugen heeft, en 200 eu duurder is. Fantastisch alternatief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Azerty gebeld voor een alternatief, ze moesten even overleggen.
Ik hoop op een nette oplossing, daar ga ik dan ook van uit.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
ook zo.... hetzelfde 'alternatief' :-)

Ik vraag me af of er geen manier is om azerty (die dat ding gewoon op voorraad hebben!) of salland te 'dwingen' om de order in te willigen.
Het is dus niet zo dat de prijs super verkeerd was zoals -zo ik al schreef- een komma fout (55,60 ipv 556,00)....

Maar goed, ik ga er niet al teveel tijd aan verkwisten.... jammer maar helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 458160

Ha wat zijn we weer gierig allemaal .... Leverancier maakt een foutje en iedereen wil meteen profiteren.

Veel webshops linken prijzen direct aan de prijzen van de leveranciers zonder een check of controle. Vind het erg flauw om nu te gaan zeuren, je had kunnen weten dat deze prijs veel te laag was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
Je kan ook zeggen dat webshops dat maar wel moeten checken natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 458160

Dat doen ze niet omdat ze anders elke dag duizenden prijzen met de hand moeten aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
Mochten er duizenden prijzen per dag veranderen. Hoe dan ook, verantwoordelijkheid van de webshop, niet de klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
Het had natuurlijk mooier geweest als de webshops in die paar voorkomende gevallen niet direct met een order-cancellation en met een bijna 600 euro duur alternatief aankomen, maar met een echte oplossing. Denk hierbij aan
- een wat betere 670 (qua snelheid in de buurt komende van de 680) met een extra korting
- de bestelde 680 voor de inkoopprijs doorverkopen (kom je waarschijnlijk ergens in het midden uit)

Nu maken ze mooie sier met lage prijzen maar als puntje-bij-paaltje komt heb je als klant het nakijken en krijg je een flauw mailtje in de trant van 'jammer maar helaas'.

Als het probleem bij de leverancier ligt dan kan het ook de taak van de webshops zijn om met die leverancier naar een oplossing te zoeken.

over hoeveel bestellingen zou het nu gegaan zijn?

[ Voor 17% gewijzigd door LaFleche op 08-01-2013 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Inmiddels een reply dat het bij de GTX 680 bij azerty zogenaamd om een op=op actie ging, telefonisch gevraagd of ze me dan niet het demomodel konden toezenden(die op voorraad was echter met een veel hogere prijs). Na overleg bleek dit mogelijk omdat die voor "500" was ingekocht destijds.

Ik heb de order gewijzigt voor een Asus GTX 670 die 25 euro duurder was, en kreeg een mailtje dat ik moest bijbetalen. Die 25euro maakt mij niet uit, maar wat mij betreft hadden ze best die order zo kunnen doorzetten zonder bijtebetalen. Azerty kon immers geen vergelijkbaar product leveren.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
Ik neem aan dat je bedoelt dat het demo model niet goedkoop kon (omdat ie voor '500' was ingekocht)?

Anders begrijp ik niet dat je dan voor een 25 euro duurdere 670 gegaan bent :-)
Alhoewel: van een demo model weet je niet wat ermee gebeurt is.

ennuh....azerty laat zich idd wel kennen. Het had best met gesloten beursen gekund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ik wou het demo model wel, alleen niet voor de prijs die hun aanboden. Deze was minimaal goedkoper dan dat die nu op de website staat.

Voordat ik deze actie tegenkwam was ik al op zoek naar een 670, dat is dus gelukt.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
Laatste nieuws van mij betreft

Bij 1 winkel waarvan ik twijfel of ik de naam ga noemen (=op zich natuurlijk goede reclame voor deze toko) heb ik de 680gtx voor de prijs waarvoor ze hem hadden aangeboden (375 euro) meegekregen.
Nu staat-ie er uiteraard niet meer voor die prijs maar blijkbaar zijn er (web)winkels die de eer aan zichzelf houden en dat dus in tegenstelling tot Salland en Azerty.

Nu ben ik daar wel vaste klant (van maatpc tot media speler) maar ik denk niet dat dat van invloed is geweest.

[ Voor 3% gewijzigd door LaFleche op 12-01-2013 14:54 ]

Pagina: 1