Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Kain
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-11 19:26
Zit eigenlijk al een paar maanden te wachten tot deze verkrijgbaar is in Nederland. Ik begin echter te twijfelen of dit moment ooit zal komen.

Is er iemand hier die er meer over weet? In het buitenland is de 3G versie dacht ik de meest gewilde. Waarom niet in Nederland?

Sowieso. Dit gaat mijn eerste tablet worden. Is 3G essentieel? Met oog op toekomst?

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Of 3G essentieel is hangt van jou af. Wil je overal internet hebben of zijn publieke WiFi punten genoeg? Een 3G abbo is aardig prijzig maar je hebt niks aan een tablet om te internetten als je op plekken zit waar je geen openbaar WiFi hebt.

Wanneer hij komt is nog geen duidelijkheid over. Kan je hem niet uit het buitenland importeren?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-11 22:06

FeaR

In GoT we trust

CEA > MAA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• hardcorewezel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
als je een smartphone hebt die kunt instellen als een wifi hotspot en een hoog data limiet. zou ik dat 3g laten voor wat het is. je hebt dan twee redelijke dure abbo's.

maar dat gaat alleen op als je telefoon dit kan.