Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unbrained
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 31-12-2023
Naar aanleiding van mn vorige thread (omtrent het geluid dat mn oren deed bloeden (Toshiba Satellite l870-141) heb ik besloten m terug te brengen en voor n nieuwe te gaan, en iets meer geld uit te geven. Ik hoef nog steeds geen speakers die mn ramen doen ontploffen, maar iig wel iets wat youtube filmpjes kijken dragelijk maakt.. :P Ik ben uitgekomen op deze: de Sony Vaio SVE1712W1E.

Ik kan alleen voor mn leven geen reviews vinden van dit ding, dus ik vroeg me af of iemand me iets hierover kon vertellen, of wat de speakers in Vaio's over het algemeen aankunnen. Is de setup een beetje overeenkomend met de prijs? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 20:21
De S/E series van Sony hebben een bedroevend slecht geluid. Als je voor 1000 euro een goede laptop wilt met goed geluid kijk dan eens naar de pricewatch: Asus N56 Series N56VZ-S4215H

Deze komt met een externe subwoofer waardoor je eigen syteempje hebt. Ook het laptop geluid is best goed.

+ beter geluid
+ beter scherm
+ betere gpu
+ goedkoper

Genoeg redenen dus ;)

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unbrained
Ik was bijna verkocht haha, maar ik zoek heel specifiek een laptop met een 17.3" scherm ivm foto/video bewerking on-the-go zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dalverian
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-04 17:38
als je een leuke laptop wil, die veel te bieden heeft, maar boven alles een grandioos geluid heeft, kan ik de N73 series aanraden.
Uit eigen ervaring een geweldige laptop:

pricewatch: Asus N73SV-V2G-TZ622V

(uiteraard andere modellen in zelfde serie ook wel mogelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De inspiron 17R SE dan: € 722 met i7, 1080p scherm en een GT 650m. Als alternatief heb je ook nog de asus N76, die is wat beter op diverse fronten, maar al snel een paar honderd euro duurder.

Andere aan te raden 17" laptops ken ik niet in dit segment.

Notebookcheck heeft overigens wel een review over de sony sv1712. Idle een behoorlijke bak herrie en zwakke speakers. Geen aanrader.
dalverian schreef op zondag 06 januari 2013 @ 22:18:
als je een leuke laptop wil, die veel te bieden heeft, maar boven alles een grandioos geluid heeft, kan ik de N73 series aanraden.
Uit eigen ervaring een geweldige laptop:

pricewatch: Asus N73SV-V2G-TZ622V

(uiteraard andere modellen in zelfde serie ook wel mogelijk)
De XPS 15, XPS 17 en asus N76/56 bevatten grandioos geluid. De N73 bevat aardig geluid. Bovendien valt het toetsenbord nogal tegen, in tegenstelling tot de nauwelijks duurdere N76

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unbrained
Bedankt voor alle info/tips guys! Word zeer gewaardeerd!

Nog een vraagje meer uit interesse denk ik, maar toch handig om te weten: is het met de laptop in de eerste genoemde post mogelijk om er een extra ssd in te prikken, ie is er nog een slot available? Ik heb een beetje gegoogled, en ik zie wel dat mensen bij de 13/15 inch de optical vervangen door een ssd in een bracket, maar ik hoopte dat er bij de 17" misschien hoop was dat er nog een slot extra in zit zoals het geval is met mn ouwe HP dv7.. Iemand die hier iets over weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-11-2023
Hoi Darkstone hoe kom je op die € 722,- want voor die prijs wil ik hem wel kopen.
Want ik kom er niet op met alle kortingen.

Ik heb het onder tussen gevonden en kom op € 715.82 om priecies te zijn

Gr Puck

[ Voor 38% gewijzigd door Puck1 op 08-01-2013 14:19 ]

Pagina: 1