Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Advies gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views

• Erwintenb
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-10-2024
Hallo,

Ik ben van plan een nieuwe laptop te kopen, en nou zou ik graag jullie advies willen gebruiken bij het maken van een keuze. In principe wordt de laptop gewoon voor dagelijks schoolactiviteiten gebruikt. Maar naast school wil ik er ook nog een beetje op kunnen gamen, dus er moet wel een redelijke videokaart in zitten. Ik wil graag Guild Wars 2 op hoogste graphics kunnen spelen. Opslaggeheugen maakt niet zoveel uit, en een beetje hoog werkgeheugen is misschien ook wel fijn. Qua schermgrote ben ik er nog niet over uit of ik nou een 15 of 17 inch scherm wil. Ik hoop dat jullie me bepaalde laptops kunnen aanraden.

mvg

• goldstriker
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-11 10:08
Moet je even hier vragen: Laptop Aankoopadvies

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-11 18:44

hostler

Yeahhh dude!

En wat heb je zelf gevonden? Wat is je budget? Voorkeur qua merk, OS of design?

Lees de policy eens door voordat je een topic begint:
Policy: Alle regels die op het forum gelden

Als je klaar bent met de policy lees dan dit:
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)
LAA beleid

[ Voor 6% gewijzigd door hostler op 06-01-2013 20:59 ]

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 13:05

Bolletje

Moderator Harde Waren
Erwintenb, ten eerste welkom op Tweakers! :)

Je eerste bericht hier op het forum is niet enkel nogal beknopt, ook staat hij op de verkeerde plaats. Neem bijvoorbeeld dit bericht door: Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Je bericht hoort dus thuis in Laptop Aankoop Advies (beleid).

Zoals je ziet schort er nog het één en ander aan je bericht. Eigen inzet stellen we erg op prijs hier op Gathering of Tweakers. Neem het LAA-beleid dus even door en kijk naar de andere topics in LAA. Een goede onderbouwing van eisen/wensen i.c.m. eigen onderzoek wordt erg op prijs gesteld en helpt de adviesgevers ook heel erg.

Neem alle informatie dus even door en open dan een nieuw topic in LAA.

Dit topic is gesloten.