Windows 7 start soms niet op

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saken
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:37
Ik heb een nieuwe SSD (kingston 120GB 3k ssd) in mijn pc gezet, en opnieuw windows 7 er op geinstalleerd.
Alleen, sinds ik een aantal updates uitgevoerd heb start deze niet in een keer meer op. Hij bleef ook bij een bepaalde update 'steken' dus heb updates maar helemaal uitgezet.
Alleen nu moet ik hem dus een aantal keer opnieuw opstarten voordat hij helemaal 'doorstart' , weet iemand hoe ik dit kan oplossen? erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

En wat heb je zelf gevonden? Geen inzet! Boven aan staat zoek forum.
Anyway hier wat gevonden.

[ Voor 3% gewijzigd door J.S. Bach op 06-01-2013 22:20 ]

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:38

TheVMaster

Moderator WOS
Misschien dat je in 't vervolg ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search.

Lees, voordat je in de toekomst een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)
Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+

Dit topic is gesloten.