Ik heb sinds enkele maanden een raar probleem. Bij meerdere games (o.a. Max Payne 3 en Hitman Absolution) hoor ik geen geluid van stemmen in cutscenes. Ik heb mijn PC aangesloten op mijn Logitech Z5500 setje met een optische audiokabel en gewoon in Windows 7 ingesteld dat het geluid als Dolby Surround 5.1 doorgestuurd moet worden. Dit werkt prima, behalve in cutscenes. Wanneer ik in-game ben hoor ik alles prima in Dolby Surround geluid. Wanneer er een cutscene begint hoor ik wel gewoon geluid...behalve stemmen...
Ik heb al gecontroleerd of er wel geluid uit mijn center speaker komt, maar dat is gewoon het geval (in-game). Verder heb ik alle kabels gecheckt en de audio drivers van mijn moederbord geüpdatet (dat is een Gigabyte GA-MA785GMT-UD2H).
Iemand enig idee hoe ik dit probleem kan verhelpen? Ik kan niks van de story line van Hitman volgen aangezien ik geen enkel dialoog hoor
Ik heb al gecontroleerd of er wel geluid uit mijn center speaker komt, maar dat is gewoon het geval (in-game). Verder heb ik alle kabels gecheckt en de audio drivers van mijn moederbord geüpdatet (dat is een Gigabyte GA-MA785GMT-UD2H).
Iemand enig idee hoe ik dit probleem kan verhelpen? Ik kan niks van de story line van Hitman volgen aangezien ik geen enkel dialoog hoor