Goedkope videokaart voor gaming?

Pagina: 1
Acties:

• PNutButtaBoy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-05-2023

PNutButtaBoy

.: Is er nog vla? :.

Topicstarter
Ik draai windows 7 op mijn mac pro met de volgende specs:

Dual Core Intel Xeon 2,6ghz
5GB DDR2 RAM
NVIDIA GeForce 7300 GT PCI-E

Ik heb niet veel verstand van video kaarten maar ik wil graag GTA IV er op kunnen draaien, de kaart die er nu in zit is zo oud dat zelfs kaarten van 22,50 op de pricewatch al vele malen beter zijn. Ik ben dan ook op zoek naar een kaart van maximaal 50 euro.

Is het mogelijk om voor die prijs een kaart te vinden die GTA IV kan draaien? Ik kwam zelf de Radeon HD 5450 tegen voor 23 euro maar zag in reviews dat deze niet echt voor gaming is.

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-01 14:53

Rordarok

De enige echte

Nieuw ga je er niet iets voor krijgen..2e hands zou je zoiets kunnen overwegen:

V&A aangeboden: Sapphire Radeon HD 6770 1GB GDDR5

Geen idee of dat die in je Mac Pro kan (sowieso weet ik niet of je daar uberhaupt een nieuwe videokaart in kan zetten met normale grootte).

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:12
MAC pro's zijn aardig ruim van binnen, dus zo'n kaart moet wel passen. Alleen denk ik niet dat je voeding aansluitingen heeft voor grafische kaarten (6pins), dit zou je dus even moeten nakijken.

• PNutButtaBoy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-05-2023

PNutButtaBoy

.: Is er nog vla? :.

Topicstarter
Thanks, ga ik checken. Maar met die kaarten tot 50 euro van de pricewatch kom je dus niet ver? Het klinkt allemaal wel goed namelijk "GeForce GT520 op 810MHz met 1GB DDR3", als je het vergelijkt met mijn huidige kaart zou deze 10 keer beter moeten zijn. Waar zit dat hem in, dat het niet zo goed is? Zijn er minimale specs van zo'n kaart die nodig zijn om bv. GTA IV te draaien?