Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaanrh
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07-2024
Beste medetweakers,

Sinds gisteren ben ik de trotse eigenaar van een Fractal r4 behuizing.

Het probleem is echter dat de modulaire kabels van mijn voeding (net aan) niet lang genoeg zijn om netjes af te kunnen werken. Ik kan op het internet nergens een webshop vinden waar ik alle benodigde kabels in dezelfde kleur kan vinden.

Ik heb een voeding van OCZ Fatl1ty 550w.

Waar kan ik modulaire kabels kopen compatibel met de voeding in dezelfde kleur ?

Thx in advance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morerevs
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-05 15:55
Er zijn denk ik maar weinig voedingen waar je dit soort kabels voor kunt kopen. De enige waarvan ik het zeker weet is Corsair. Misschien op vraag en Aanbod een advertentie zetten en hopen dat er een Tweaker is die dit wil doen voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195780

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaanrh
Sorry voor onduidelijkheid. Ik heb geen window, maar erger me gewoon aan de lelijke kleuren en ik wil de PSU op zijn kop leggen zodat hij de uitgeblazen lucht uit mn MSI Gtx 660 ti kan afvoeren. Hierdoor komt de moederbord voeding aan de andere kant te zitten, waardoor ik niet genoeg lengte heb om achterlangs te verbinden.

@ john, zoals je zegt past mijn 8pins in de voet op de milimeter met mijn voeding normaal onderin.

Ik zal even kijken bij Highflow. Blijf het raar vinden dat webshops deze modulaire kabels niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235591

Ik heb hier nog wel kabels liggen die ik je kan opsturen. Komen van een OZC modulaire voeding. Gaat om een modulaire kabel met 3 sata aansluitingen, modulaire kabel met 2x molex + floppy, en een modulaire kabel met 2x molex. Als jij een beetje kan solderen moet het geen probleem zijn om er een stukje tussen te zetten zodat ze lang genoeg zijn.

Ander kom je uit bij dit:

pricewatch: NZXT CB 6V

pricewatch: NZXT CB 6V

pricewatch: NZXT CB 88V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195780

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Sebastiaanrh schreef op zondag 06 januari 2013 @ 18:20:
Sorry voor onduidelijkheid. Ik heb geen window, maar erger me gewoon aan de lelijke kleuren en ik wil de PSU op zijn kop leggen zodat hij de uitgeblazen lucht uit mn MSI Gtx 660 ti kan afvoeren.
Daar is de voeding natuurlijk niet voor bedoeld, hiervoor heb je casefans.
Ik zal even kijken bij Highflow. Blijf het raar vinden dat webshops deze modulaire kabels niet hebben.
Omdat er geen standaard voor is en als ze wel te koop zijn gaan er nogal heel wat PC's in rook op omdat ze de verkeerde kabels kopen waardoor je kortsluiting hebt.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaanrh
THx voor jullie hulp guys,

Ik denk toch dat ik er maar niets aan ga doen.

Gisteren 4 uur lang non stop BF3 op ultra gedaan, temps:

Cpu 47 graden ( cooler Enermax ETS-T40-TB )
Mobo 32 graden
Gpu 50 graden

Ik laat het maar voor wat het is met dat cablemanagement ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:20

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1