chrome wacht met laden pagina

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royvano97
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-05-2021
hallo tweakers,

ik heb n klein en irritant probleem met google chrome, het heeft altijd goed gewerkt maar sinds 3 dagen wacht hij meer dan 5 seconden en dan laadt hij pas de pagina. Eenmaal op de website werkt alles supersnel en kan ik doen wat ik wil. Ga ik naar een andere pagina, dan duurt het weer langer en krijg ik het zelfde probleem?

Heeft iemand een oplossing?

Ik gebruik een asus x54hy met windows 7 ultimate en heb de Versie 23.0.1271.97 van google chrome.
Dit is de nieuwste versie. Aan het internet ligt het niet, kan gewoon gamen enzo. Ik heb all in one glasvezel van kpn. ( 100 mb/s)
iemand een idee?

alvast bedankt,
Roy van Oeteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

Dit kan komen door tekort systeem aan systeembronnen, HTTPS pagina verificatie, firewall of stroom tekort. Heb je de browser al een keer gereset? Update de browser als het kan of instaleer opnieuw. Schakel invoeg toepassingen uit en verwijder deze. Update de NIC driver en modem / router firmware. Welke specs heeft jouw systeem? En welke router ;) Mogelijk helpt het via het netstroom dit te doen? Heb je dit probleem ook via Internet Explorer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royvano97
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-05-2021
Anoniem: 91626 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 00:33:
Dit kan komen door tekort systeem aan systeembronnen, HTTPS pagina verificatie, firewall of stroom tekort. Heb je de browser al een keer gereset? Update de browser als het kan of instaleer opnieuw. Schakel invoeg toepassingen uit en verwijder deze. Update de NIC driver en modem / router firmware. Welke specs heeft jouw systeem? En welke router ;) Mogelijk helpt het via het netstroom dit te doen? Heb je dit probleem ook via Internet Explorer?
hej bedankt,
had google chrome opnieuw geïnstalleerd en doet t weer top