NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Normaal gesproken stel je om je Exchange omgeving zonder VPN buiten je bedrijfsnetwerk te kunnen gebruiken Outlook over rpc in.
Bij het instellen van je Exchange account in Outlook moet je naar de geavanceerde opties gaan en bij de instellingen van Outlook over http de instellingen invoeren (vaak met msstd: voor de servernaam bij een SSL connectie)
Bij het instellen van je Exchange account in Outlook moet je naar de geavanceerde opties gaan en bij de instellingen van Outlook over http de instellingen invoeren (vaak met msstd: voor de servernaam bij een SSL connectie)
Als autodiscover goed is ingevoerd voor dat domein zou het gewoon direct en automagisch moeten functioneren na het opgeven van je email adres in je Outlook profiel.
Die doet het correct, want zowel Mail op de MBP als Office 2011 voor de Mac pakken de instellingen en kunnen meteen aan de slag. Outlook 2013 voor Windows weigert te werken.redfoxert schreef op zondag 06 januari 2013 @ 01:27:
Als autodiscover goed is ingevoerd voor dat domein zou het gewoon direct en automagisch moeten functioneren na het opgeven van je email adres in je Outlook profiel.
Ook geprobeerd, als ik dit doe, krijg ik continu het verzoek mijn credentials in te voeren. Hoewel ik soms het verkeerde kan invoeren denk ik dat ik na ongeveer 5 keer proberen wel het goede wachtwoord en email heb ingevuld.Killah_Priest schreef op zondag 06 januari 2013 @ 01:22:
Normaal gesproken stel je om je Exchange omgeving zonder VPN buiten je bedrijfsnetwerk te kunnen gebruiken Outlook over rpc in.
Zowel connectie mét als zonder SSL geprobeerd. Outlook 2010/2013 op W8 weigeren dienst.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Password loop komt meestal door een verkeerde authentication type (basis /NTLM) te kiezen bij de instellingen voor Outlook over rpcSacreBleu schreef op zondag 06 januari 2013 @ 01:47:
[...]
Die doet het correct, want zowel Mail op de MBP als Office 2011 voor de Mac pakken de instellingen en kunnen meteen aan de slag. Outlook 2013 voor Windows weigert te werken.
[...]
Ook geprobeerd, als ik dit doe, krijg ik continu het verzoek mijn credentials in te voeren. Hoewel ik soms het verkeerde kan invoeren denk ik dat ik na ongeveer 5 keer proberen wel het goede wachtwoord en email heb ingevuld.
Zowel connectie mét als zonder SSL geprobeerd. Outlook 2010/2013 op W8 weigeren dienst.
Yep, als je RPC over HTTP gebruikt (Outlook Anywhere), moet je de authenticatie-type waarschijnlijk aanpassen van NTLM/Integrated naar Basic in het HTTP instellingen scherm.
'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin
Verwijderd
Outlook 2013 kun je ook via EAS configureren (Dat is ook de manier waarop de native W8 app het doet)
Bij new account voor manual setup kiezen en dan optie 2: outlook.com of EAS compatible service gebruiken
Bij new account voor manual setup kiezen en dan optie 2: outlook.com of EAS compatible service gebruiken
Pagina: 1